Roberto Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Har nå funnet diverse rallybiler, og lurer litt på hva jeg skal ta, og hva dere synes om prisene osv... disse har jeg funnet: 242 Eng motor usikker på understellet, mener det var snakk om r-sport. En del hjul, men ikke godkjent og stått i ro en stund.. Likte ikke helt denne, var en selger fra "pink" i elverum sin visstnok.... 30k 24x 2.3E med en eller annen kam osv noe litt bedre enn R-sport dempere visstnok, husker ikke navnet denne har hvert knust nylig, og fått ny rammevang, hvert i jig og hei hvor det går, skulle være rett.. 20 hjulsett og en del deler.. 242- ENG motor R-sport --- visstnok noen bakdempere som var bra i motsetning til alle de anre? Var det et bra og et dårlig parti da? ca 20 hjulsett Aldri skadd dyr da, 45 lapper... Hva sier folket? Jeg vil ha ca 60 lapper å leke meg med, så alt er jo interesangt, men hva mener dere, er det noe jeg bør spørre om videre? Alle bilene har resultater å vise til, f.eks den siste var nr 3 på ruudskogen, den i midten gjorde det bra på sørlandet, mens den øverste har jo stått i ro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 20 hjulsett?? holy!! er jo faktisk snakk om 80 hjul da!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by TurboPolo 20 hjulsett?? holy!! er jo faktisk snakk om 80 hjul da!! ' ops, hehe.. 20 hjuuul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 er vel kun tillatt med r sport dempere/ volvo orginale deler.. finnes det noe side der reglementet står? villle gått for den til 45 k jeg... prut prut.. gi 35 som bud... gundersen motorsport i oslo solgte vel en ganske nybygd en for 45... godkjenne en slik bil er ingen problem.. så lenge den ikke har vært vrak eller no... standard pkk og årsgodkjenning for rallybiler.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by Kjetilr er vel kun tillatt med r sport dempere/ volvo orginale deler.. finnes det noe side der reglementet står? villle gått for den til 45 k jeg... prut prut.. gi 35 som bud... gundersen motorsport i oslo solgte vel en ganske nybygd en for 45... godkjenne en slik bil er ingen problem.. så lenge den ikke har vært vrak eller no... standard pkk og årsgodkjenning for rallybiler.. Den er prutet fra 55............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 fordelen her er at det følger med mye, som fort koster en god del... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Ja, jeg fikk den ned i 42, han nektet å gå lavere... :( Men det får bli den tror jeg, aldri kolisjonsskad, ingen rust osv, så det skulle vel være bra.. skal se på den på fredag, evt kjøpe dersom den er som han beskriver den... Gleder meg:D Nå må jeg bare finne ut når det er kurs... edit: Hilsen robert, som glemte å logge inn:) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 håper virkelig at den er bra.. gå på bilsport.no og sjekk.. gleder meg til å se volvo n in action.. er på alle rally som regel jeg.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Hmm... 42 lapper, da med kun 1 grushjulsett og et sett ishjul:\ Og noen veihjul jeg kan ta den hjem med da.. Men mye nytt, bla bremser, bremserør, ingen rust, ny cutch og litt sånt.. kom visst på 3 på ruudskogen, en lyseblå bil... kjenner du til denne? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Hmm.. finner bare dårlige resultater... Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 kan ha noe med sjåfør/forhold å gjøre også da.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by BreiSladderen kan ha noe med sjåfør/forhold å gjøre også da.. Ja, jeg spurte ham og han påstod han var litt "pysete" utpå der... Så hvem vet, nåå er kjøpet utsatt da monte ikke blir solgt før tidligst neste uke.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 hold deg langt unna pink bil og deler. de er noen jævla banditter... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by Skrotnisse hold deg langt unna pink bil og deler. de er noen jævla banditter... Ja, jeg liker ikke selgere, så jeg har bestemt meg for å glemme den der! Takk for tipset uansett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 noe nytt i det siste robert? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg