Shellvis Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hei. Er det noen som har erfaring med "Senkesett, komplett med dempere" som selges fra Garviks AutoSpar as - best på bildeler og styling ? Prisen er bra, men lurer på om noen har erfaring med kvaliteten? De forlanger kr 2299,- for komplett senk med dempere. Kom gjerne med tips om andre plasser som har senk til fine prsier.' Shellvis. Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Du kan f.eks søke på "fahrwerk" på ebay.de, da får du ihvertfall opp mye billige komplette senkesett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Takk for tipset. Det jeg klarte å finne var "GT Cupline Sport Fahrwerk 40/40mm" Er dette brukbart? Shellvis Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Takk for tipset.Det jeg klarte å finne var "GT Cupline Sport Fahrwerk 40/40mm" Er dette brukbart? Shellvis eBay: gewindefahrwerk golf 1, Auto-Tuning -Styling, Auto-Ersatz- -Reparaturteile, Auto-Motorsport Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaMMeR89 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Billig senkesett ja.. Jeg satt her en kveld å kikket på diverse deler på eBay - The UK's Online Marketplace. Så kom jeg over noe snodige greier til golf. Coilovers til 2500,- fire stykk. 2 års garanti. Hmm, dette må jo være litt for godt til å være sant. Så jeg bestilte meg like godt et sett. Hmm, er veldig nysgjerrig på kvaliteten og hvor gode fjærene og demperene egentlig er. Men jeg har det fortsatt i hode, det er for billig for coilovers til å være sant. Men skal gi en tilbake melding på hvor gode de er når jeg får einseren på veien. Ligger et bilde av de på denne siden: VW Rabbit Mk1 GTI Noen andre som har vært borte i de coiloversa, så vil jeg gjerne høre hva de har å si om de... Siter Simen Hammer TrackBird DOT net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Jeg kjøpte 1 komplett sett med 40 mm senk til min Scirocco fra Auto spar. Jeg har fortsatt ikke klart å komme igang med prosjekt GTI hehe. Men så langt er jeg fornøyd med fjærer og dempere til under 2500,- fra Auto spar (burde få rabatt for denne reklamen hehe) Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Noen som har erfaring med TA-Technix og v-maxx settene? Hvordan er det med porto hvis man kjøper ting fra tyskland? Hvis man feks kjøper senkesett til en 300 euro, hvor mye blir det kostende totalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Noen som har erfaring med TA-Technix og v-maxx settene? Hvordan er det med porto hvis man kjøper ting fra tyskland? Hvis man feks kjøper senkesett til en 300 euro, hvor mye blir det kostende totalt? Kan fikse deg et sett, send meg en PM. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg