maxhp Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 hei jeg har nettopp hatt problem med at min mazda mx 3 v6 1,8L ikke vil lage tenning og jeg trenger ny fordeler (helst komplett eller bare tenningsmodulen) ny vil koste meg ca 8000kr. Lurer på om noe her vet om plasser/nettsider "inn og utenlans" hvor jeg kan få tak i en brukt(helst)/ny fordeler? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spas Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Gå på mazda-ogn.org og hør med Turbohansen, han kan sikkert gi deg en god pris. Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 okey jeg fikk delen og var veldigt fornøyd alt går som ei klokke Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Synd jeg er så sjelden innom her nå. Hadde jeg sett denne tidligere hadde du muligens spart en del kroner. Problemet er veldig ofte HEI modulen (tenningsmodulen i fordeleren). Koster ca. 2-300 å få tak i en skikkelig en som man monterer eksternt fra fordeler. (veldig enkelt, gjort på 10-15min). Gjorde dette på min da jeg fikk problemer med fordeleren, og ikka hatt noen issues etterpå. -J Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg