Gå til innhold

noen spørsmål om b20

Ranger emnet


super roof

Anbefalte innlegg

jeg har kjøp en b20 fra en 242 76mod, som jeg skall ha i amazonen, så jeg har ett par spørsmål,

 

er det noen som vet hvor mange hester som er i den b 20 fra 76, ser hvist jeg skall godkjenne den er det max 100 hk som er lov i bilen min?

 

er det samme manifoil på b20 fra volvo 2 serie.

som den som er i amazon med b20?

 

noen som vet hva som er gjort med de mariniserte b20 for der er jo en del mere hk i dem, er 105hk med su gasser 115 solex fallforgasser 130 med dobbel su. er det sånn å forstå det er 25 hk å hente på en dobbel su i mot en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marinemotorene er som oftest bare større slagvolum.. Langslagsveiv med andre ord. Henter litt hk på det.. Ang hvor mange hk det er i en b20 fra 76, mener jeg det er enten 90 eller 100hk..

 

Er jo ingen som ser forskjell på b20 og b18 heller.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser hvist jeg skall godkjenne den er det max 100 hk som er lov i bilen min?

 

 

så lenge du har bremsekraftforsterker og skivebremser foran blir alle Volvo Amazoner godkjent med 150hk.

 

Correct me if im wrong.

 

er usikker på om du må vise den, men det er jo greit å bare gjøre det så får du det stempla i vognkortet.

har ikke vist min enda jeg, men det kommer på EU kontrollen med senkesett osv hos BT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bremsekraftforsterker å da er 100 hk max,

greit å ha det godkjent, tenker å vise senke sett å motor samtidig, fra det ene til det andere hvor mye jobb og kostnad er det å ettermontere bremsekraftforsterker?

 

 

mye jobb tror jeg det ikke er.

 

er vel en slik du trenger

Sverige: BROMSSERVO i unikt skick. - Svenska Volvo Amazonklubbena Annonsforum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel solgt den, er borte nå,

me hva er forskjellen på de ser det er en type som er skruvd i innerskjermen å,en med med en lang trakt hva er forskellen?

 

den i innerskjerme er det bare å skru fast, å koble på rør fra hoves sylinderen å vidre il bremsene, å tilkoble vakum? er det så enkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår