TropicX Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Da er felgene på bilen, og jeg synes de passet bra til bilen ;) Bare senkinga kommer på plass hjelper det seg! Slenger opp noen bilder også! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 En liten update, bilen har fått litt senk. Kanskje litt for mye bak, så skal heve den litt, samt valse forann for å senke den litt til. Men nok snakk. Bilder sier mere enn 1000 ord: MacGyver93 reagerte på dette 1 Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 heisann, veldig fin bil duhar,blir bra med mer senk forran nå, likte inspisrasjonsbilen din også, stå på dette blir bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Takker, tror jeg vil heller heve den 1cm bak, er litt for lav synes jeg.. Skal kunne bruke bilen litt også :) Annet: Ny turbo er ankommet, og så fort den er montert så blir det en chip til bilen! Klima kompressoren gikk vist i stykker, så har fått en slik ny også. Ett lite helvete å kjøre uten klima i denne varmen som har vært her siste ukene.. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Byttet du ut Audien til fordel for en passat??? Jaja enkelte går mot strømmen... Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Pen bil! Blir og følge med her.. ^^ Lykke til! Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Byttet du ut Audien til fordel for en passat??? Jaja enkelte går mot strømmen... Gjorde desverre det.. Av de enkle grunner at jeg får mere utstyr og større motor en jeg ville fått i en A4 til samme pris! Og kan jo legge til at jeg selvfølgelig skal ha meg en Audi igjen senere! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DimZet Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 skjedd noe mere med kjerra jan? vil se fler bilder ;) Siter Kjør som en galing til bilen sier stopp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 ingen nye bilder å hente ut. Eneste som skjer for tiden er at turbo og klimakomp. er på vei til å bli montert. Så blir det chip så snart bilen er klar igjen! Noen som vet om turboen skal "kjøres inn"? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Blir nice denne! Holder på med et passat prosjekt selv :) kjører bilen ut av lakkboksa i morra :D Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Skulle gjerne hatt min en runde i en lakkboks også. Men ekke greit å være "nyetablert", må jo holde ting ved like og pusse opp her å der på leiligheten. Så bilen er ikke første pri. MEN, Turboen er på plass, og endelig merker jeg at den går greit med 150hk og lader 06-07bar. Så neste blir en chip til bilen som jeg regner med kommer ganske snart! også prøve å få til en lakkering helt ned på bilen. Bare det gjør mye med bilen. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Driver å henter litt inspirasjon fra Forskjellige VW. Denne gangen er det fra VW Phaeton, vil ikke si hva det er for noe, men tror ikke det er så mange som har tenkt tanken på dette enda. Kan røpe litt at det er i interiøret på Phaeton! Har sendt noen henvendelser til folks som lager slikt, og venter på svar så blir bestilling tatt. Noen som kan gjette hva det er? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Det er vel på tide å avsløre hva det var..? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kMania Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 ble bra med senk. Kanskje litt i laveste laget, har du noe planer for eksos? Siter SAAB 9-3 ss 2005 [x] Renault Megane, 1996. Crash test dummy bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Baufish: Har desverre ikke fått skaffet det som er fra interiøret til phaeton enda. men det er så enkelt at det står PHAETON mellom instrumentene. Mens jeg skal ha PASSAT som dere sikkert skjønner ;) Jobber videre med den saken. og det blir nok instrument ringer rundt instrumentene samtidig. kMania: Ja, jeg synes den var litt i laveste laget. Har fått hevet den bak, slik at den er lik som forann! Så nå har jeg ingen problemer med å komme meg frem ;) Har bestillt meg Devil Eyes frontlykter til bilen, disse kommer denne uken :) Så da kommer det en liten bilde update av både hvordan bilen ser ut etter "heving" og med de nye lyktene ;) stay tuned! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg