ubertass Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Vurderer å kjøpe ei porsche 944 1983 modell, men etter det eg har blitt fortalt om bilen er det nødvendig å bytte bremserør og sikkerhetsbelte på den. Sjølv har eg, så langt, lite greie på bil og lurer da på ca kostnad på å få gjort det. Og eventuelt kor eg kan skaffe deler. Kan vel i samme slengen spørre om det er ein morsom og holdbar bil ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Kostnad for å gjøre noe slikt vet jeg desverre ikke, men det å bytte bremserør er iogforseg ikke en vanskelig oppgave, men kan være litt tidkrevende første gang, men jeg kan garantere deg at det er en utrolig morsom bil, den sitter som ett skudd i svingene og er generelt sett artig å kjøre, har selv en 84mod som jeg kjører rundtom på vestlandet med, og ser du er ifra florø, veien mellom førde og florø er en vei som passer bilen veldi fint, der får den vist hva den er god for. ang deler vil jeg anbefale Autotuning på Råde i Østfold, jobber selv rett ved sidenav og det er en meget seriøs aktør som holder hva de lover i motsettning til Beck Invest som jeg kun har hatt negativ erfaring med :) Mats Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg