Gå til innhold

Ideer til ny budbil?

Ranger emnet


351RS

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...
Er det rart man får ideer ???

 

Mye man kan putte i en Hiace:

 

YouTube - Twin turbo Van

 

YouTube - Mitsubishi V8 Van

 

 

 

 

 

Jeg vil nå heller foretrekke at budbil og bud ikke ødelegger pakkene mine, enn et som kommer fort med en pakke som klirrer/ skrangler :P Men er det selvsagt snakk om et tonn spikere, så passer budbilene overfor perfekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geniale budbiler iallefall! Vet det er en fyr som bygger en eldre VW caravelle med midtmontert V8 på godt over 1000hk her i Norge. Gleder meg til den er ferdig, om dne ikke allerede er det!

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Geniale budbiler iallefall! Vet det er en fyr som bygger en eldre VW caravelle med midtmontert V8 på godt over 1000hk her i Norge. Gleder meg til den er ferdig, om dne ikke allerede er det!

 

Hørtes stilig ut. Har du noen bilder av den? Ja sånn hvis den er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke det. Leste om den i bladet Right On! Må jo bli vilt! Lambokiller!

 

Men vet om en Toyota Hiace med 4.0l Lexus V8 i Sandnes! Har desverre ikke bilder av denne her heller, men det viser jo at det finnes fete budbiler i Norge også!

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke det. Leste om den i bladet Right On! Må jo bli vilt! Lambokiller!

 

Men vet om en Toyota Hiace med 4.0l Lexus V8 i Sandnes! Har desverre ikke bilder av denne her heller, men det viser jo at det finnes fete budbiler i Norge også!

 

Absolutt! Er man kreativ så kan man gjøre mye morsomt ut av en budbil.

 

Det med bildene kan man kanskje finne liknende av på nettet også antar jeg, så det går vel greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår