Gå til innhold

Touch Skjerm til pc, 1din


Magnus-H

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har planer om å bygge en PC i en Nissan Primera p11.

Skal bruke den til musikk og GPS navigasjon, vil ha noe som er lett og bruke.

 

Er det noen som kan anbefale en touchskjerm som ikke tar mer enn 1DIN, har video/VGA inn og USB/el. ut? Kan bestille fra USA.

 

Bør ikke koste alt for mye. Trenger ikke noe annet enn en touchskjerm (DVD ol. er ikke nødvendig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut forumet på MP3Car.com - Your source for mobile computing solutions! Se om du finner igjen skjermen der, trolig finner noe interesant. Det å lete etter stoff på det forumet kan virke som å lete etter berømte nåla i høystakken, men jev vil bli veldig overasket hvis ikke den skjermen er omtalt der. Vet at den har vært i salg en laaaaang periode.

 

Mvh. Xpression

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for og si det slik; du trenger ikke en plasmaskjerm hvis du bare skal bruke den til musikk og navigasjon ;) Tror nok du klarer deg fint med en billigere skjerm; men med en gang du skal se filmer og slikt på den, det er da du må opp i pris.

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 5 weeks later...

jeg har en utrolig god lilliput skjerm til salgs:) så bare si ifra=) den 7" stor og med usb og vga.. en av de mest brukte skjermene til carputer slik jeg har skjønt det. får bare ikke plass til carputeren i den nye bilen min :(

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår