Ripcurl Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg har da også anskaffet meg en volvo s40. Litt tilfeldig, fikk den billig på inkassosalg :D 97 mod 2 liter gått 160k type blå (Har sikkert noe heftig navn, trikongulaturblå :P) Planer: Tenkte meg en ny grill. Så blir det noen 17", kanskje 18" (kom gjerne med innspill!!) Tenkte også å stive den opp, har ikke helt bestemt om jeg bare skal gå for fjører eller senkesett. Tips? Senken er ikke så viktig 35 eller 40 hadde vært kjekt. I første rekke vil jeg bare ha den stiv som fy. Kjører på litt dårlig vei. Så kan ikke være for lav liksom. hehe :) Så hvis dette blir bra. Kommer jeg nok til å legge litt penger i moderat kit og et effekt... men det kommer med tiden . . . Siter Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ser bra ut dette, hadde egentlig planer om å kjøpe mørkeblå S40 som førstebil, men ble visst mørkerød.... Ellers har du en litt sprekere modell da 2.0 TURBO (!!) heh.. :) Ellers ville jeg vurdert orginal bakspoiler, de kler disse bila så utrolig bra! ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Om du er ute etter å få den stivere så hjelper det ikke såå bra med bare senkefjærer.. Med koni-dempere blir du til å merke stor forskjell! 40mm senking på S40 er ikke så mye. Hadde det selv, og her oppi nord er det nok av hull i veiene ;) Den blåfargen er fin den, var å så på en i lik blåfarge når jeg så etter bil :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Så fin ut denne! Legg ut flere bilder:) Jeg skulle ønske jeg hadde samme motor som deg :p Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Har du soltak? Eller bare ser det sånn ut? :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripcurl Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Er soltak ja :) Perfekt for å se på stjerner. Siter Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Er soltak ja :) Perfekt for å se på stjerner. Kan jeg kjøpe soltaket av deg? :P Hvor bor du på sørlandet? Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripcurl Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Kan jeg kjøpe soltaket av deg? :P Hvor bor du på sørlandet? Soltaket blir nok, upraktis med åpent hull i taket. Kor??? Bor litt øst for arendal.. Siter Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg