Bauer Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Er disse noe bra? Er det noen som har testet dem med feks 11 liter på den 8" ? eller 17 liter på 10" ? TS-SW841D Pioneer Subwoofere - Bilunderholdning Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Har testet 12" og den var ikke bra... Men hvorfor denne typen sub, og hvorfor pioneer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Har testet 12" og den var ikke bra... Men hvorfor denne typen sub, og hvorfor pioneer?? Hva var ikke bra med den Pioneeren? Fint å begrunne det man sier av og til :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 hvorfor jeg ikke kan ha mer, er at kassa er kun 11 cm høy. skal under setet i en hiace.vet ikke om noen annen type enn pioneer som har dette.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 har en 12" flatsub liggende. er ikke pioneer. Den spilte bra sett iforhold til størrelsen, hadde den vel montert i en 10l kasse. selges billig, ta kontakt på pm :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Har testet 12" og den var ikke bra... Men hvorfor denne typen sub, og hvorfor pioneer?? Hvorfor ikke Pioneer? Pioneer er sjef på lyd, spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 hvorfor jeg ikke kan ha mer, er at kassa er kun 11 cm høy. skal under setet i en hiace.vet ikke om noen annen type enn pioneer som har dette.. De små subene til "RE audio" skal ikke ha store kasser. http://www.morel.no Selv har jeg bestilt to 8 tommere som trenger en 10l ( lukket ) eller 13l ( portet ). Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hvorfor ikke Pioneer? Pioneer er sjef på lyd, spør du meg. Pioneer spillere er bra, men ikke noe mer... før du kommer opp i syke priser. Hadde jeg vært 18år, og kun hørt pioneer, så hadde sikkert jeg også syntes det var bra, men når man har testet veldig mye forskjellig, over mange år, så finner man fort ut at det finnes bedre utstyr ;) RE subene som nevnes her er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 MB quart har noen som spiller utrolig flott i 17l tette kasser. Ikke er dem så steike strømkrevende heller. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Pioneer spillere er bra, men ikke noe mer... før du kommer opp i syke priser. Hadde jeg vært 18år, og kun hørt pioneer, så hadde sikkert jeg også syntes det var bra, men når man har testet veldig mye forskjellig, over mange år, så finner man fort ut at det finnes bedre utstyr ;) RE subene som nevnes her er bra. Snakker du av erfaring eller har du bare lest til deg erfaring? Vil gjerne vite hva som ikke er bra med Pioneer.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg