texas_ranger Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 dama skal ha mere ly i bilen. så langt stå det bare orginale høytalere i front dør, men har bytta spiller (4x45Watt mp3 spiller) Men har handla litt godsaker til. Kicker sett til og ha i bakdører 6,5" og diskant med delefilter. og har handla en 15" magnant subb (var den billigste som var) Xpress 15 Så kommer spørsmålet, Kasse. skal bygge i spon siden jeg har en god del plater ståandes. Men burde jeg kle kassa innvendig med watt? Det sto noe om hvor stor kasse jeg skulle ha i en brosjyre jeg hadde her men den har sjølsakt jeg rota vekk. men noen som vet hvor stor kasse jeg burde ha? og om jeg skal ha lukket, porta eller reflex kasse? og hvor stor port jeg skal ha om jeg skal ha porta kasse. skal forøvrig stå i bilen til dama. en 99 mod vw bora Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Bytt høyttalerene foran først, og drit i høyttalere bak... Portet og reflekskasse er samme tingen ;) Xpress 15 skal ha 100liter reflekskasse, 10x40cm port. Hvilken forsterker har du tenkt til å bruke på suben? og hvilken til fronthøyttalere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 trodde reflex var kasse med subben plassert mer eller mindre i mitten mens porta kasse var ei kasse med ett rundt luftehull. skal bruke en forsterker som ei veninne låner for tida. er bare no kina greier men får duge til og begynne med. de andre høytalerene skal på spilleren med det første men tror jeg har en liten forsterker på noen å 70w liggandes hvis ikke det blir noe lyd i de med bare spilleren. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Båndpasskasse har innebygd subb og ein port som kommer ut av kassen Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 fant ut av det nå :p måtte bare lese litt mere i brosjyren jeg hadde. den skal ha 85 liters kasse med port på Ø100mm og L250mm men watt da? er det noe vits i og kle kassa innvendig? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 ikkeno vits med vatt i kassa nei :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg