andyskog Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Er det noen her som har vert borti problemer med å starte bilen etter den har stått parkert i motbakke?? Den kubber også når den står på tomgang i motbakker. er det diesel tilførselen som er problemet her eller er det andre ting som kan ligge bak?? evt kva må gjøres for å få start på den igjen?? Når eg endelig får start på den noe eg ikkje får nå lenger kommer det haugevis med grå eksos ut... håper noen kan hjelpe her...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 disel pumpa? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 ja, har lurt på den eg også... får stikke ut å se på det i morgen... må bare få slept den med meg:crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Matepumpa i tanken, eller lekkasje i dieselslanger slik at luft kommer inn og dieseln renner tilbake. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Viste seg å være dieselpumpa som har tatt kvelden....:flushit: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Sjekka du pumpa i tanken først? Hovedpumpa koster rundt 15000,- matepumpa i tanken ca. 1000,- Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Var en som fortalte meg at når du fylte diesel på tanken så skulle du ha et par dråper 2-takts olje på tanken, da ble dieselpumpa smurt og holt mye lenge. Feks. ei dieselpumpe her i Norge ville ha tatt kvelden før ei på amerikansk mark pga den dieselen vi tar opp fra nordsjøden er så mye tørrere enn den de har i Amerika. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg