Kristian_E Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Hei! Noen som har erfaringer med breseklosser, skiver og kaliprer fra biltema? Ser i katalogen at de har alt til A4 1,8. Har en kompis som kjenner en som var veldig fornøyd med det han kjøpte av bremser til sin A4 på biltema, men er litt skeptisk. Mvh. Kristian E. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 hallå trur ikke det er noe problem å kjøpe slikt på biltema. veit at mange er fornøyd men de jeg kjenner kjører somregel mindre biler ..... grei kvalitet til grei pris tenker jeg Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Skivene er forsåvidt grei (som regel), men klossene bør du holde deg langt unna. Kjøp Mintex eller VAG klosser Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 ja der sa du noe ... tenkte på det etter at jeg svarte... klossene støver og blir fortere slitt Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Hvordan er kaliperene de selger a? Noe å satse på? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 har biltema klosser på audien til far (tror jeg), funker helt greit. sant når dere sier det at de støver litt mye, men ellers helt greie bremseklosser:) Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Skivene er greie :) Brembo som produserer de faktisk.. Men som sagt støver klossene en del.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg