HondoAudi Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Driver og tenker på å "cleane" opp bilen min, en '98 a4, og ta vekk alle kromdetaljer. Bestilt svarte facelift-angel eyes, og tenker å sote baklyktene også, bare jeg får den gjennom eu først :) Lyst til å sette inn svart rs-type gitter i fangerne med tåkelys, også kjøpe ny grill. Vurderer RS4-grillen, men lurer på om det hadde vært tøft uten den kromringen rundt grillen, og kaaanskje med svarte ringer. Går det ann å kjøpe dette? Er i allefall ikke i tvil om at jeg skal ha ringene der, og de skal kanskje få lov til å være det eneste som er krom på bilen :) Går det ann å ta av den ringen på ramma til RS4-grillen? Eller muligens lakkere den? Har ingen bilder å vise til, mest tanker i hodet mitt nå...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Puss ned ringen og lakk den. Blir stygt å bare fjerne den. Men ville lakka hele grillen i samme slengen da. Inkl. audi ringene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Takk for svar... Det går ikke ann å få kjøpt slike helt svarte griller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Man får helt sorte griller, men da er det uten ringene. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Mye tøffere da å beholde den orginale -og lakkere den. Kjøper du en av de over, er du ikke min venn hvertfall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Man har nå fått S4 2.7 i "blackline" med helsort grill... iallefall slik jeg forstod det på annet medlem i VACN, ingen krom rundt ruter eller i grillen. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 ihverfall ikke kjøp kamei grill, det er søppel.... Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 hei hei, jeg har en helt ny rs4 grill fra nbs. liggende hvis du er interisert;) jeg vil anbefale å pusse ned ringen rundt og maskere gitteret og ringene ig så lakke ringen i matt svart, det blir finfint:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 rs4 grill med lakkert kant blir fint... hvordan ser bilen ut ellers Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Mye tøffere da å beholde den orginale -og lakkere den. Kjøper du en av de over, er du ikke min venn hvertfall :P Haha... Blir ingen av de over :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 rs4 grill med lakkert kant blir fint... hvordan ser bilen ut ellers Bilen er santorini-blå, også har jeg mørke facelift-angel-eyes på vei og skal ha svart gitter i fangeren.. Skal få lagt ut noen bilder :) EirikA4: Du har PM... Forresten har jeg funnet en slik grill jeg tenker på! Satt på a4'n som BadV12 hadde. Noen som vet om denne er original slik? Så i allefall skikkelig tøff ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 høres ut som om du har bra planer for fronten på bilen din hvertfall! lurer på akkurat det samme med grillen min også. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg