Sakral Synapse Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hei Har lett på forumet etter sjekklister, men kunne ikke finne noe generelt. Har en Audi 100 2.0e -94 som ikke ville starte i går kveld når jeg skulle hjem. Den har vært helt fin det halve året jeg har hatt den, startet fint uansett vær. Startmotoren sviver, men ingen tenning. Noen tips til hvor jeg kan begynne? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 er vel ganse logisk da at man begynner å se på tenning/bensin.. - sjekke gnist. - sjekke bensin ut til dyser. og ta det derifra.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 fordeler, coil, tennplugger, plugger, bensinpumpe, bensinfilter.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sakral Synapse Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Det som var: Når jeg skulle bort å se på den i dag, startet den helt fint. Kjørte den hjem, og startet den fortsatt helt fint... Noen som vet noe mer om hva det kan være da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 starter den når de er kald men ikke varm eller? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sakral Synapse Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Da den ikke startet i går, hadde den stått i ca 3 timer. I kveld startet den lett både kald og varm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Kan også være for lav kompresjon. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 tilfeldig dårlig dag for bilen? :) Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg