krest Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei, fikk et par bemerkninger på EU-kontrollen i dag :(. Den ene var "foraksel- dårlig innfestinger -Høyre opphengskule" og den andre "slakk i høyre ytre stabilisatorstagforing". Er noe inforstått med den første, men er usikker på hva denne stabilisatorstagforingen er for noe. Noen som kan hjelpe meg på veien og om dette er en overkommelig oppgave å fixe? Kan forsåvidt si at jeg nylig har skiftet drivknuten på samme sted (høyre fremme), så har en mistanke om at den tidligere eieren har vert ute forno :S. Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 høyre opphengskule, eller rettere sagt, høyre bærekule. Den er grei. Men ytre stab.stag foring. hmm. du har indre stab.stag foringer og ytre stab.stag på disse bilene. Regner med det er B4 du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 ja stemmer, det er en b4. Var på verksted i dag og fikk bestilt det som trengtes for å få rettet på dette. Verste var at jeg fikk vite prisen på orginale katalysatorer og de er det to av på bilen.. bare en kostet 8000.. kr? jah eh,,. Så blir nokk biltema og litt sveising :D Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg