klovnster Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 får se om jeg klarer å bygge fort da vettu ;) tar det meste av ombygging på jobb tenker jeg, så skal gå fort Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Det er praktfulle Kongsvinger festning! :) Pent på Kongsvinger! he he... :) ahhhh..takker. Da må det bli en "langtur" en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Slenger på non fartsbilder også... he he... Fortsatt pent på kongsvinger! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Gode bilder! Syns den kler skoa godt.. eneste som skurrer litt for meg er følgende: Det "innsuget" på skjørtene syns jeg ødelegger/skiller seg ut. Også mangler du to eksos stusser på andre siden av bakfangern din! :P Kunne kanskje sparka/sveisa bort VW merket bak også, siden du har cleanet den forran.. Når detta er gjort kan du fjerne dørhåndtakene.. Deeer fikk du litt å gjøre videre i sommer.. ;D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Gode bilder! Syns den kler skoa godt.. eneste som skurrer litt for meg er følgende: Det "innsuget" på skjørtene syns jeg ødelegger/skiller seg ut. Også mangler du to eksos stusser på andre siden av bakfangern din! :P Kunne kanskje sparka/sveisa bort VW merket bak også, siden du har cleanet den forran.. Når detta er gjort kan du fjerne dørhåndtakene.. Deeer fikk du litt å gjøre videre i sommer.. ;D Takk for gode tips! :) Men da må jeg nesten infomere om at det kommer ikke til å skje så mye mer med denne bilen... Jeg er enig med deg i skjørtene, men fant ingen andre jeg likte.. Og jeg synes det holder med en dobbel tut, merket bak var under vurdering når jeg lakket den, men fant ut at jeg vil ha ett merke på bilen... :) Og dørhåndtak vil jeg ha!!! he he... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Jammen da syns jeg du har svart på alle spørsmåla! ;D Smaken er som baken.. Hvorfor ikke gjøre noe mere med bilen? Er den liksom 100% done eller skal du på ett annet prosjekt (selge gamle)? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Noe av det bedre jeg har sett på lenge altså! Fet bil! :D Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PvtXtere Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Bildet av Elisabeth shiner "gullet" rett før Lyd i Bil treffet i Trondheim:) Siter http://pvtxtere.deviantart.com/ If I was to tell you that I have a 22" cock, is that something you might be interested in? - Ari Gold - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 He he... Var en paparazzi på der ser jeg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Hei igjen. Tror du noen vil sponse min med lyd anlegg? Eller er den for kjedelig? Bjørnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Woow, du kan komme å vaske meg, ANYTIME, Elisabeth! :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PvtXtere Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 He he... Var en paparazzi på der ser jeg! :) Hehe, ja du sa jo jeg ikke fikk ta bilde av den mens den var skitten så:) Siter http://pvtxtere.deviantart.com/ If I was to tell you that I have a 22" cock, is that something you might be interested in? - Ari Gold - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Så bilen din "in real life" i dag på db drag på gjøvik! Kjempefin bil:) Litt bedre finish enn det er på min fåreløpig gitt;) Har du selv stilt i db drag forresten? Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Hei igjen. Tror du noen vil sponse min med lyd anlegg? Eller er den for kjedelig? Bjørnar !? Hjelp... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Hehe, ja du sa jo jeg ikke fikk ta bilde av den mens den var skitten så:) Sant nok! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg