klovnster Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 ikke så lenge til neste gang nei ;) må nesten få hørt litt på den bilen din og :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Var sikkert en av de... Må jo hilse på da! :)Håper du ikke hadde med lupa da... he he... :) Vanskelig å hilse på når man ikke vet hvordan du ser ut ;P For all del..jeg kunne da hilst på alle jentene der jeg.. SELVSAGT! ;) Rakk aldri å gå over med lupe. Men skal huske det neste gang. Veldig pen bil du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 hun var seff en av de søteste ;) slikt må du jo skjønne.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 hun var seff en av de søteste ;) slikt må du jo skjønne.. hmm... jeg så ganske mange av dem der.. men den søteste? hmm.. bildebevis! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 hehe, må lære deg å ordlegge deg riktig vettu ;) sorry, tror ikke hu fikk lurt seg inn på non bilder fra helga.. hehe Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Hva er dette forno?? Takk for kommentaren kovnster, men ikke overdriv da... he he... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Vanskelig å hilse på når man ikke vet hvordan du ser ut ;PFor all del..jeg kunne da hilst på alle jentene der jeg.. SELVSAGT! ;) Rakk aldri å gå over med lupe. Men skal huske det neste gang. Veldig pen bil du har. Jeg skjønner det, men ja, du kunne jo hilst på alle! :) Sikkert ikke så mange av de som var der som måtte gå der med kenwood klær... he he... :) Får hilse en annen gang da! :) Uten lupe selvsagt! Men en annen ting, hadde du hatt med lupe så hadde da jeg jent igjen deg... he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Jeg så ikke dere jeg tror jeg... :( Bilen stod mye av tiden på campen, vi hadde store problemer med glassene i kassen vår. Glasset tålte ikke helt vibrasjonene fra bassen. Skal fikse dette så treffes vi vel på neste treff :) Men som sagt meget stilig bil. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Her er ett par bilder til! Så fint vær i går vøttu! :) Disse kom jo på feil tråd da... he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Søtt bilde av Diddlina å da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Bilen stod mye av tiden på campen, vi hadde store problemer med glassene i kassen vår. Glasset tålte ikke helt vibrasjonene fra bassen. Skal fikse dette så treffes vi vel på neste treff :) Men som sagt meget stilig bil. Det var kjipern da!! Men da kommer du sterkere tilbake! :) Takk! :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 dårlig gjort at jeg ikke fikk bli me på fotosession! nå blir det ombygging, så veit ikke om jeg rekker LIB touren, men skal gjøre mitt beste! og edit. jeg overdriver aldri me søthet vettu ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 dårlig gjort at jeg ikke fikk bli me på fotosession! nå blir det ombygging, så veit ikke om jeg rekker LIB touren, men skal gjøre mitt beste! og edit. jeg overdriver aldri me søthet vettu ;) Kan ikke begynne å bygge om like før du skal dit!!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Her er ett par bilder til! Så fint vær i går vøttu! :) Disse kom jo på feil tråd da... he he... nice location! Hvor er disse bildene tatt? Spørs om jeg må ut på en kjøretur :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 nice location!Hvor er disse bildene tatt? Spørs om jeg må ut på en kjøretur :P Det er praktfulle Kongsvinger festning! :) Pent på Kongsvinger! he he... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg