Elisabeth Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 God morgen! :) tenkte å tilføye en liten ting, har montert bluetooth handsfree, så her er bilde av mikrofonen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 DETTE - er steinkult! Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gonz0 Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 NICe ;) stå på. :D Siter Første Løva :-) Nøøyd som f#*n ;D 96mod 406 @ Bilgalleri.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 DETTE - er steinkult! Steinkult? :) Er det positivt?! :) Da takker jeg og bukker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 NICe ;)stå på. :D Takk gonzo! :) Er fornøyd selv, nesten litt kjedelig at det er ferdig å, vært morro å bygge den! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Takk gonzo! :)Er fornøyd selv, nesten litt kjedelig at det er ferdig å, vært morro å bygge den! :) ble driiit fiiint dette. skal du ha flere biler du skal bygge i? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 ble driiit fiiint dette. skal du ha flere biler du skal bygge i? Takk for det! :) Har ingen foreløpig planer.. Noen bra forslag?? :) Over til noe helt annet. med den underteksten må jeg bare spørre... Jevner det med puppene seg ut hvis jenta fyller bilen med bass istedet for at hun ikke har pupper stakkars??? he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Over til noe helt annet. med den underteksten må jeg bare spørre... Jevner det med puppene seg ut hvis jenta fyller bilen med bass istedet for at hun ikke har pupper stakkars??? he he... Ett ord: NEI! (kan godt få forklaring om du trenger det..) Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Den kassen din har jeg veldig lyst til å se i virkligheten, var bare sinnsykt gromt. Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Den kassen din har jeg veldig lyst til å se i virkligheten, var bare sinnsykt gromt. vi bor ikke så langt unna hverandre da, så ingen umulighet det! :) Jeg er jo nysgjerrig jeg å..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 vi bor ikke så langt unna hverandre da, så ingen umulighet det! :) Jeg er jo nysgjerrig jeg å..... :) Nå blir det hektisk jobbing i et par uker, så er det vel en svergetur for å handle inn forsyninger så er det jo bare å stoppe innom på vegen :) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Dette ble virkelig en spesiell bil på en positiv måte altså:) Sjeldent og bra gjennomført! Stå på:) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Dette ble virkelig en spesiell bil på en positiv måte altså:) Sjeldent og bra gjennomført! Stå på:) Takk for det gomega! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 ja kjempe fint om du kan finne ut av det og evt hva navi boksen koster til DDX 7029 :D vise bilen til Kenwood? hvorfor det?? er det noe spons bil eller? bilradiospes har naviboks till DDx 7029 til 7999 og en ny modell som har kommet som koster 6999. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 bilradiospes har naviboks till DDx 7029 til 7999 og en ny modell som har kommet som koster 6999. Skulle du hatt det eller?? Får tak i billigere enn det altså! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg