Elisabeth Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Takk for det! :) Men du, kommer til å få? Den er.. he he.. Neida, håper jo at den blir fin.. :) Synes selv at den kommer til å bli gjennomført liksom.. :)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Dette blir jo dritbra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Tatt ut taket også da! :) Fikk viljen min.. :) Nå star den klar til å bli kjørt til lakk i morgen tidlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 se der ja, bilder er bra å ha, gjør tråden brått mye mer spennende å følge med på samt se hvor langt du er kommet i prosessen. lakkere taktrekket sier du?? gi meg tilbakemeldinger om åssen det går. vurderer det selv..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Vet ikke om jeg skal bruke lakk ennå, blir vel penere å trekke, men ikke funnet noe stoff som passer.. Svart skal det bli til bilen er tilbake! :) Men måtte ta av taket før jeg sendte på lakk.. Da er jo bilen borte en stund.... :( Gleder meg sykt til alt er ferdig og montert! :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 se der ja, bilder er bra å ha, gjør tråden brått mye mer spennende å følge med på samt se hvor langt du er kommet i prosessen. lakkere taktrekket sier du?? gi meg tilbakemeldinger om åssen det går. vurderer det selv..... Det ble bra synes jeg! :) Legger ut bilder når alt er montert! :) Uvant og mørkt.. he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Det ble bra synes jeg! :) Legger ut bilder når alt er montert! :)Uvant og mørkt.. he he.. BIIIIILDEEEERRRR!!!!!:deng hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 He he.. har ikke gjort noe mer som syns.. Bare tilpasninger og sånn ennå, og å ta bilde av taket inne blir litt mørkt.. :) Men kan stikke ut å ta noen.... Du da Raymond, skjer det noe?? Vi skulle sees her skreiv du??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Jeg malte på siste strøk med demping i brunnen og bakluka, så da er det klart for dempematter og montering! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Det er jo ingen tvil om at det er bedre med et kamera enn mobilen... :) Du ser jo at det svart da hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Det kommer nok flere bilder i løpet av helga! :) Skal prøve å bli ferdig baki nå! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Looking good Elisabeth! :) gleder meg til å se bilen ferdig! tror det gjør seg med helsort interiør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Takk for det Jonas! :) Du kan ikke enke deg engang hvor mye jeg gleder meg til å se den ferdig!!! :) Jeg synes det ser ut som det ble bedre med svart hvertfall! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Takk for det Jonas! :) Du kan ikke tenke deg engang hvor mye jeg gleder meg til å se den ferdig!!! :) Jeg synes det ser ut som det ble bedre med svart hvertfall! :) Ja, det kan jeg tenke meg ;) tror det kommer til å se stilrent og tøft ut! stå på Elisabeth :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Jeg står på!!! :) he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg