Elisabeth Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 skjedd noe mer her da?? :) Her har det faktisk skjedd litt! :) Trukket noen av delene i går.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jaja. Men harry er jo bra det ;) ja prosjektet mitt er vel egentlig ferdig. Bare ikke lagt ut bilder. hehe.Kommet noe lenger? :) Harry er bra???? Er livredd for det... :( Legge ut bilder du da??? :) Her er det lenge til ferdig.. Bakluka har ikke kommet noe særlig lenger enn på bilde... Pappa tar seg like godt en sydentur oppi alt også liksom.. Veldig passende... he he... Skal være ferdig i månedskifte mars april... Hjelp!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Ja da trenger du nok hjelp hehe. Men det ordner seg for snille jenter veit du. Ja skal vel få rota ut noen bilder. sliter litt med og få ledninger osv til og bli borte, pluss att jeg skal skaffe noen nye forsterkere etterhvert så har ikke lagt prikken over golfen enda. Men det er jo bare kose arbeid igjen :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Mens faren din er på ferie ville jeg kanskje strekt over den trekkinga der.. på bildet så det ut som den var noe skrukkete i hjulbrønnen der, mulig det er bildet som juger? Ellers nice med nakkestøttene ass! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Mens faren din er på ferie ville jeg kanskje strekt over den trekkinga der.. på bildet så det ut som den var noe skrukkete i hjulbrønnen der, mulig det er bildet som juger? Ellers nice med nakkestøttene ass! Takk takk! Det som ligger i bunnen er bare en løs tøybit som jeg la der for anledningen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Fått gjort noe mer her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Masse! :) :) :) Kunne ikke si nei når min kjære søster spurte om å få låne kameraet mitt til vegas... Bakluketingen er klar for trekking, men vi er ikke helt enige om hvor ledningene skal gå fra luka og ned... hmm.. Kassene i dørene er mer eller mindre klare, det meste at dempematter er plassert.. Jeg skal sprette opp diddlina i dag... :) Så har igjen alle ledninger.. Det er ganske mye, skal ha ryggekamera, ipod baki og div... Så spent på det! :) Så mye igjen her også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Nei men i svarte bananer. Du må jo slenge ut noen bilder du og da hehe... Om ikke kommer vi til kongsvinger og innkasserer bilen din :P Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Innkassere?????? Hjelp! Skal legge ut noe etterpå jeg! :) :) :) Bilen er helt ribba innvendig, driver med ledninger... :)Så er vel ikke så myeå ta bilde av... Skal demontere utvendig i dag, skal levere til lakk i morgen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 ALT er vært å ta bilde av, det er det som er gøy og se framgangen av bygging,trekking av kabler osv.. stå på videre :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jeg skal virkelig prøve å få gjort det på slutten av dagen altså! :) Da skal alt være demontert! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 ALT er vært å ta bilde av, det er det som er gøy og se framgangen av bygging,trekking av kabler osv.. stå på videre :spin Det er greit! Jeg tok med mobilen i garasjen.. Her er det bilder, men som sagt ikke noe å ta bilde av liksom.. Bare rot! :) Her ligger interiøret og delene til bagasjen... Rot inni bilen... Mer rot, hovedenheten ligger midt i bilen.. he he.. Rot og atter rot.... Bakifra... :) Ekko... Driver å lader litt også... Kjøpt lader også da.... Plassees i motorrommet.... De snille gutta som jobber døgnet rundt for bora'n.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Noe som ser litt ferdig ut da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Det er statusen på Kongsvinger.. :) Litt bra kamera på lf eller.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Det er jo dette som er halllle moroa og se hehe... :) Tror du kommer til og få en feit bil Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg