BSA kjører Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Har en A-140, 2003-modell, og erfarer noen ganger problemer med start av bilen. Når nøkkelen vrides om skjer ingen ting - som om batteriet var flatt. Jeg har DEFA-varmer med batterilader som sikrer bra nivå på batterispenningen, men har også forsøkt å bytte batteri uten effekt. Etter litt frem-og-tilbake har jeg oppdaget at bilen som regel starter greit dersom jeg lar tenningen stå på 15-20 sek før jeg starter. Noen som har erfart noe lignende ??:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roymagne Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg har en 91 mod 250td som jeg akkurat har fått samme problemet med min bil, og skal ut og prøve dette straks. Skal rekke en ferge om en halvtime så er litt stressa nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roymagne Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg har en 91 mod 250td som jeg akkurat har fått samme problemet med min bil, og skal ut og prøve dette straks. Skal rekke en ferge om en halvtime så er litt stressa nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roymagne Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 ::: Niks. prøvde og ha tenninga på i et hlavt min 1 min og 2-3 min og ingenting skjer Hører bare at et relee slår inn i motor rommet når jeg vrir på tenninga. noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BSA kjører Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Får du ikke start i det hele tatt (?), eller vil den ikke starte når bilen er kald hhv. varm ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 har vært borti å bytte starter og starterrele pga denne feilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg