egfpar Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei, jeg kjøpte meg en Lincoln Mark V. Dessverre den har noen problemer med bremser (pedalen går helt ned uten motstand), motoren starter ikke, men angivelig den gjorde det uten problemer tidligere etter å komme ned fra båt i havn, dvs. mulig bare bensinmangel. Jeg trenger nå noen firma/person som kunne transportere bilen på tilhenger fra Drammen havn til Bjerkvik (Narvik). Store firmaer (autotransport.no, autolink) vil ikke ta bil som ikke fungerer helt bra. Redningsfirmaer (NAF, Falck, Viking) er ekstremt dyre ved så lange transporter. Jeg ville unngå en løsning hvor bilen skulle først til noen verksted for reparasjon (bremser) fordi jeg ikke vil at noen uerfarne i gamle biler manipulerer i bilen min. Takk for hjelpen Piotr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Nå vet jeg ikke hvordan det er med hurtigrute i drammen, men vet at den går fra harstad - bergen, så en mulighet hadde jo vært hurtigruta..? Koster ikke mange kronene det. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 autolink å autotransport tar sånn jobber da, det er jo bare spørsmål om penger. få tak i en av sjåførene å tilby flere tusenlapper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg