danielm Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 hei, jeg har tenkt til å kjøpe en 250 manciniFINN MC - Søk etter motorsykler og mopeder. lurer på om noen andre har en slik eller samme merke og hva dere syntes om kvaliteten? er det lett å få tak i deler til det merket? og hvis dere syntes det er noe annet å si om den, så bare si ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielm Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 er det ingen som har hørt om dette merket? eller vet noe om kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 skal du kjøpe "kina faen" så kjøp 2 stk. da har du en som du bruker og en til å pelle deler av.. er ikke så lett å få tak i deler.. skal jeg være ærlig så anbefaler jeg å styre unna.. kjenner 6 stk somhar handla "kina faen" og alle sammen har gått til pers etter litt kjøring..han ene kjøpte 2 stk så den ene funker men nå angrer han på at han ikke kjøpte 3 siden det snart er flere deler som skulle blitt bytta igjen.. så kjøp heller noe merke greier..ja du må riktigno betale mer men du slipper at det går istykker hele tida.. også er deletilgangen myyye bedre :) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielm Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 foresten så er dette merket fra japan, og selges i oslo, jeg snakket med en mann som solgte disse typene og han sa det at han hadde delelager til disse modellene. derfor lurer jeg på om noen vet om denne typen har lett for å dette fra hverandre! at noe knekker? og slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg