Duplex Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hvis jeg har litt fart i en sving og lar tyngdekrafta gjøre jobben sin hører jeg en betydelig kakling under bilen? Er ikke mye kakling når jeg svinger til venstre men høre derimot så høres det ut som noen har festa skiftnøkkel på drivakslingen som hamrer under bilen.. Noen formening om hva dette kan være? Har hørt om lignende tilfeller men fikk aldri med meg årsaken til det.. E36 318i -96 Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Samme problem her. Noen sier foringer, men de viktigste har jeg byttet. Noen sier lenkearm, men det har jeg ingen tro på :P Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ville nok gjetta foringer ja, har ikke særlig lyst å bytte alt av deler under bilen for å komme til bunns i hva som er årsaken til lyden :S Høres rett og slett ut som om drivakselen er "løs". Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Jeg tipper på hjullagrene dine :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cæææb Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Kan jo være hva som helst.. Men hadde samme problemet selv. Nå husker jeg ikke om det var mer kakling dersom jeg svingte den ene eller andre veien, men kaklinga ble hvert fall gradvis høyere og høyere. Etter sånn røfli 2mnd'er så sa det stopp. For alvor. Diff'n røyk. Og når den ikke går, nei da går det ikke;) Så kan jo alltids være den. Siter BMW E30 cæææb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Huffhuff, håper det ikke er diffen :S Hjullagrene er det iallefall ikke etter lyden å dømme.. Må vel bare få bilen på bukk å se om jeg blir noe klokere Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Sjekk foringene ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg