Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet


Passelat35i

Anbefalte innlegg

  • Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva slags bil er det?

 

har hentet med en 190e 2,3 med sperre :p

kom deler til motoren min i dag å,fikk spacer plata og register spaceren :P nå er det bare å vente på pakningene og se om jeg må kjøpe 1 eller 2 topp pakninger,bestilte meg nemlig us jetta vr6 12v metall pakning :p

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hentet med en 190e 2,3 med sperre :p

kom deler til motoren min i dag å,fikk spacer plata og register spaceren :P nå er det bare å vente på pakningene og se om jeg må kjøpe 1 eller 2 topp pakninger,bestilte meg nemlig us jetta vr6 12v metall pakning :p

 

Det er en morsom vinterbil ja! Metallpakning, tåler den mer eller noe? :p

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. Jaja, har du satt en ca pris du skal bruke på turbomotoren? Eller tar du det som det kommer? :p

 

kommer nok til å bruke det det koster for et greit stage 1 oppsett regner jeg med. orker ikke ta noen snarveier da jeg har planer om å få solgt den etterhvert da jeg gjør kun dette for å lære å prøve noe nytt.Men det er helt klart langt billigere å bygge turbo motor enn NA motor.klarer vel å overhale motoren samt bygge et greit oppsett på den for prisen av en skikkelig bearbeidet topp og kammer til sugemotoren :(

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Har du kommet noe lenger nå da? Har jo vært en stund siden siste update..

 

Har egentlig ikke skjedd så mye,har holdt på en del med vinterbilen.en noen småting med den som har plaget meg som måtte fikses.utover det så er det jo jul straks å motoren trur jeg vil få seg en liten julegave eller 2 :p

 

utover det så har jeg litt pakkninger liggende som det ser ut som jeg ikke får brukt da jeg var litt snar å handle :P

Passer seg ikke helt med 24v pakkninger på en 12v :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke skjedd så mye,har holdt på en del med vinterbilen.en noen småting med den som har plaget meg som måtte fikses.utover det så er det jo jul straks å motoren trur jeg vil få seg en liten julegave eller 2 :p

 

utover det så har jeg litt pakkninger liggende som det ser ut som jeg ikke får brukt da jeg var litt snar å handle :P

Passer seg ikke helt med 24v pakkninger på en 12v :P

 

Haha ser et lite problem der ja :p Driver med BMW'n min etter at den spydde ut all olja i motorommet ;) Synd at jeg må bruke penger på den da jeg hadde finni en delebil til Passaten.. Å muligens hadde den blitt EU-godkj. da.. Men neida, da skal den andre bilen gå til helvete :p Typisk det med vinterbiler ;)

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår