Gå til innhold

Kristoffer's bildre tråd, Nye bilder, søker komentarer

Ranger emnet


Villing

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Shit, Kristoffer.... De boble-bildene er helt sykt bra..! Du har blitt utrolig flink til å dobbelt-eksponere. På det siste bildet kunne du ha skilt eksponeringene mye skarpere; ved hustaket til høyre i bildet har du latt de fade litt i hverandre. Når du behandler klare, skarpe linjer som her er det null pes å bare markere med lasso tool (magnetic eller den andre som lager streker som jeg aldri husker navnet på), og bare la begge bildene være 100% helt til de grenser i hverandre. Kanskje litt vrient forklart, men tror du skjønner :D Keep up the good work! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komenterer det skrivebordbildet ditt jeg..

 

Det var et par ting jeg selv hadde ordnet på, og det er dette:

 

Untitled-1-25.jpg

 

Det som er farga grønt kunne du tatt deg bryet med å gjordt mørk som resten av bildet for å få en helhet. Spesielt det som var i ruta. En liten glipp?

 

Samt at du kunne fjerna elemtenter, det som er i rosa, for å få et bedre helhetsintrykk.

 

Tok meg 5 minutter i ps og dandere til dette bildet du nettopp så, og 5 min til å dandere dette:

Untitled-finito.jpg

 

Tok også og piffa opp gulfarga på bilen litt og gjorde bildet et par hakk skarpere i samme slengen.

 

Skulle vært litt mørkere gulfarge, men litt fargetap under opplastning skader aldri.:tannløs:

 

edit: Selvsagt ser jeg nå at det sikkert kunne vært enda mer mørkere helt ytterst i bildet for å trekke fokusen litt mer mot bilen.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komenterer det skrivebordbildet ditt jeg..

 

Det var et par ting jeg selv hadde ordnet på, og det er dette:

 

Det som er farga grønt kunne du tatt deg bryet med å gjordt mørk som resten av bildet for å få en helhet. Spesielt det som var i ruta. En liten glipp?

 

Samt at du kunne fjerna elemtenter, det som er i rosa, for å få et bedre helhetsintrykk.

 

Tok meg 5 minutter i ps og dandere til dette bildet du nettopp så, og 5 min til å dandere dette:

 

Skulle vært litt mørkere gulfarge, men litt fargetap under opplastning skader aldri.:tannløs:

 

edit: Selvsagt ser jeg nå at det sikkert kunne vært enda mer mørkere helt ytterst i bildet for å trekke fokusen litt mer mot bilen.

 

Kunne ikke vært mer uenig...

 

Hvis du ser gjennom bildene til Kristoffer så er det tydelig at det er foto han driver med, og ikke illustrasjoner.

Når du fjerner så mye fra et bilde både ved manipulering og lys, da er det lite bilde igjen...

 

Kunne vært et screenshot fra et bilspill, så kunstig ser det ut.

 

Men det er min mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det stølen =)

 

Hansien:

Er heller ikke enig med deg. Syntes bilde ser mye kjedligere ut med dine mofifikasjoner.

Prøvde å gjøre grillen svart før jeg la ut bilde, men tok det tilbars ijenn da jeg likte det bedre med. Å ruta var ikke en glipp, men slik jeg ville det skulle se ut.

Men takk for responsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår