LoW RiDeR Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hei. Har lyst til å sette på audi merket på bakluka da jeg synes den ser litt tom og kjedelig ut uten. Hvordan type lim skal jeg bruke? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hei. Har lyst til å sette på audi merket på bakluka da jeg synes den ser litt tom og kjedelig ut uten. Hvordan type lim skal jeg bruke? leveres ikke disse ferdig med dobbeltsidig tape som de festes med? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 godt mulig, men jeg har det som har blitt tatt av liggende. Gidder ikke kjøpe nytt, da får det heller være :) Penger har man ikke nok av Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 kjøp dobbeltsidig teip å setter på emblemene, så skjærer du bare til :)helst 3m Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Kjøpte nettopp nytt audimerke til kofferten min, levert med dobbelsidig tape. Enkelt og greit ;) Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 pris? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Første som datt ned i hue på meg er 170,- Var hvertfall mellom 100 og 200 kroner, så det var rimelig overkommelig;P Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Får jo disse emblemene så og si "kastet" etter deg på e-bay..damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Emblemene sitter ikke med dobbeltsidig-tape, men noe slags skumlim som minner veldig om slik tape. Tror prisen hos delelageret er 192kr pr stk, og da hadde jeg glatt droppet juleverkstedmetoden med å tilpasse tape og styr... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg