JokkeJackal Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Lite kommentarer og få på dette forumet, flytt til vw-audi klubb heller, om du ikke allerede er der da. :) Jeg hadde styrt unna bakrute senker tror jeg, lett at det blir for overstyla, men det er min mening da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Driver og skal melde meg inn i vw audi club.. men de har litt redusert side for tiden :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsa Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Så at du hadde tenkt å selge bilen.. fortsatt på den planen? hvor mye skal du ha da? Og hvor mye km har den, osv osv.. Mvh Nils:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Vurderte og selge den for ett halvt år siden ja.. Men nå er jeg ikke sikker.. Den har akkurat passert 190.000km nå.. Jeg går ikke under 70.000 for den :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Fikk meg en ny linse til kamraet her om dagen.. En såkalt fisheye linse.. Var litt kul effekt på den.. De røra i bakgrunnen kunne jeg kansje droppa å fått med, men bortsett fra de så synest jeg bildet ble litt stilig. Litt uklart å rotete kansje, men jeg liker vidvinkelen :p Helt uredigert.. Merklig vinkel :p Ett siste bilde der jeg synest bilen ble litt lik en Audi TT.. Ikke det at jeg synest det ble noe pent da... Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 synes du har en pen passat, har en selv, men har ikke gjort så mye med den. har fått meg tåkelys men har ikke fått strøm til dem. har ikke orket å begynt med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 er det originale baklykter du har? eventuelt hva har du gjort med dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Det er orginal lyktene som står på bilen ja. Har hatt på dem klar lakk med litt svart i :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin91 Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Høres BRA ut! ;);) Har du lakkert de nederste listen på siden rød? Siter If it aint about cash, I dont really care. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Er ikke helt sikker på hvor du tenker på nå ? nede ved kanalen ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Det er orginal lyktene som står på bilen ja. Har hatt på dem klar lakk med litt svart i :) ok :) var jo penere enn originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 hvor får man foresten tak i klarlakk? er det dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Du kan dra til en lakkerer å få det gjort der, slik jeg gjorde.. Ellers kan du dra til lakk forhandlere som blander selv og får dem på sprayboks.. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 ok takk. hvis jeg i så fall skal gjøre det så blir det selv tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin91 Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Er ikke helt sikker på hvor du tenker på nå ? nede ved kanalen ? jess! ;) Siter If it aint about cash, I dont really care. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg