torslett Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Takk for det :) Noen som har en how to hvordan jeg vipper ut speedometeret så jeg får bytta pærer ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Var på møller i dag og fikk arbeids tegning på hvordan jeg tar ut speedometer.. Og det lurer jeg på å droppe.. Det var beregnet 3 arbeidstimer på møller for å gjøre den jobben.. :s Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 hm, syntes jeg leste ett sted at det bare satt i noen få skruer også var det bare og ta ut, men har ikke gjort det sjøl så vet ikke. Men 3 timer hørtes mye ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Var det som ble sagt, men muligt de går ann å gjøre det på en lettere måte :) Tenkte jeg skulle se litt på det i morgen ;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Var og tok noen bilder i sta.. :) De ble kansje litt mørke.. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Nå har jeg montert exenon lys i nærlysa også :) gleder meg til det blir mørkt så jeg får teste hvor bra det lyser :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 fine bilder, virker utrolig gøy og kunne ta skikkelige bilder hehe. Er bilen din chippet? mange hester er det i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Er gøy å ta bilder :) Har akkurat fått meg ett nytt kamera så nå har jeg tenkt at jeg skal lære meg å ta enda bedre bilder :) Bilen er ikke chippet, men lurer litt på å gjøre det. med bare en sann powerbox da. Den har 110hk nå orginalt. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Nå har det komt 30 cm med snø igjen :( Å Passaten står fortsatt med sommerhjul å jeg kommer ikke til å legge om heller! Jeg hadde håpt at det skulle være nok snø nå! I morgen skal jeg på jobbintervju hos Tevo Dekk også.. Kansje jeg kan ordne meg en grei pris på noen litt mer spennende felger :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Hei, utrolig flott bil! er det slike grøftelys du kjøpte? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-PASSAT-3B-B5-1997-1998-1999-2000-2001-fog-light-lamp_W0QQitemZ310185403955QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item48387da633 Lett å montere de? Plug and play? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Takk for det :) Er slike ja.. Monteringen gikk greit de :) må kappe de orginale rillene litt for å få plass, men etter det er det plugg and play :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Forresten.. Hvilke hovedlykter er det du har? Har du kobla vekk angel eyesene? Er det lovlig med bare den ene pæra på som parklys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Er slike jeg har: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1997-1998-1999-2000-PASSAT-BLK-HALO-PROJECTOR-HEADLIGHT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem563bb4afb0QQitemZ370368884656QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_6692wt_1166 Bruker ikke angel eysa fordi jeg synest det er kun biler som blir levert orginalt med dette som skal ha det. Er lov å koble bare vanlig parklys ja.. er vel det som er mest lovlig og, om det finnes regler for det... Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Gjorde ett misslykket forsøk på å sote ruter i går. Det ble så dårlig at jeg rev det av til slutt :p Tror heller jeg går for å kjøpe litt mer kvalitets film neste gang.. Jeg synest bildene jeg tok sist var litt mørke, så jeg var å tok noen bilder i sola før helgen.. Synest dem ble litt bedre :) Får håpe dere andre synest det samme ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Lite komentarer her.. Har sota rutene en gang til, å denne gangen ble jeg sann delvis fornøyd.. Hadde bilen på Møller også i dag så dem fikk bytte girkasse olja, fordi sist bilen var på verksted så bare hadde dem på en skvett siden litt av den rant ut når de demonterte fronten. Det førte til at kassa levde sitt eget liv.. Til og med når bilen sto i park så hendte de at den fortsatt sto i gir.. Men nå funker det bra, og bilen girer fint :) Hva tror folket om å sette på en bakrute senker ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg