FrankSkare Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Bilen e en Golf IV 1999, som blei totalrenovert i 05-06 og kjørt berre 100 mil etter det. Interiør: -Håndsydd i svart skinn / blå alcantara (ekte alcantara). -Alle detaljer er i børstet alu, orginalt fra R32, Bytta mittkonsoll for att det skulle passe. -Baksetet er gjort om til to seter, adskilt meden midtkonsoll som inneholder en skjerm, denne er til å vri å tilte. Felger: Oxigin Lexor 7,5 - 19 ekte skrudde. Dekk og felg er helt nytt. Karoseeri: -Oettinger front, Je design Sideskjørt, riger hekk. -Panseret er forlenget med en såkalt "Bad look" Proft gjort av en oppretter. -Glatte Dører. (fjerna lister og sveisa igjenn festehull.) -Fjerna Blinkers i frammskjermer, blinklyset sitter nå i speilene. -Glatt bakluke, (fjerna emblem, håndtak, vindusvisker -Angel eyes med sort innmat, sort innmat også bak! Det eneste som ikke er berørt er tak og bakskjermer. -Bilen er lakert i en kameleon farge fra stantox, som skifter mellom Sort / Blå /Grønn. Utrulig morsom men kosta flesk:S Anlegg: -Kicker høyttalere i alle dører, både diskant og mellomtone i alle dører. (desse av typen SS-series, 7,5") -2x 12" kicker L7 som e proft bygd å støypt i glassfiber. -5 kanals kicker forsterker 920w på papiret, e vell ei 750w reelt. -5 farad kondensator fra stinger. -2stk Pioneer skjermer.Framme er det en Pioneer dvd spiller med touchskjerm og en dvd/navi spiller, den andre skjermen er i den bygde midtkonsollen bak. Begge styres fra touch skjerm. -Alt av kabler er fra stinger pro serie, kabler til sa 6-7000, så skal vell gji fra seg godt med lyd. Dørene e også fylt med støydemping, for å ungå minst mulig lyd ut. Samla pris på sterio og spillere er ganske nøyaktig 100 000 når det ble kjøpt. Mere bilde kommer. Håper dere liker bilen:) Siter VW Golf IV 1999 Audi 100 C4 1992 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Gratulerer med FET bil! Denne er RÅ Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankSkare Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Gratulerer med FET bil! Denne er RÅ Tusen takk og for det! kjekt å høre fra en som har en så gjennomført bil, har sett mye fete bilder av den.:) Siter VW Golf IV 1999 Audi 100 C4 1992 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Grattis. gleder meg til og se mer :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Gratis, Rå bil + brutale felger waw de så heftige ut på bilen. Så på de felg men € 303,00 stk det er mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankSkare Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Gratis, Rå bil + brutale felger waw de så heftige ut på bilen. Så på de felg men € 303,00 stk det er mye. Takk for det:) hehe janei har ikke rå å ta en kant med de felgene for å si det sånn! er vist veldig lang leveringstid også:S men felgene er halve bilen, det er klart:) Siter VW Golf IV 1999 Audi 100 C4 1992 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankSkare Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Her er ett av bilen når den er svart. (får å se litt av hvordan kameleon lakken fungerer.) Mer bilder kommer etterhvert, er bare så vannvittig dårlig vær fortiden. Siter VW Golf IV 1999 Audi 100 C4 1992 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Dette må være en av de råeste og mest gjennomførte golfene jeg har sett!!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Må ta av meg hatten for denne her gitt ;) meget bra gjennomført! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ikke min stil, men gjennomført er den hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ice-T_ Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 MEGET pen golf :D Sleng ut noen bilder av interiøret og anleggett :) Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankSkare Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Dette må være en av de råeste og mest gjennomførte golfene jeg har sett!!!!! :) Åj, tusen takk for det:D veldig hyggelig og høre:) Siter VW Golf IV 1999 Audi 100 C4 1992 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankSkare Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Må ta av meg hatten for denne her gitt ;) meget bra gjennomført! Takk for det:) Siter VW Golf IV 1999 Audi 100 C4 1992 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankSkare Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ikke min stil, men gjennomført er den hvertfall.. Ærlig sak det;) smak og behag! Siter VW Golf IV 1999 Audi 100 C4 1992 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankSkare Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 her er da ett litt dårlig bilde av nteriøret, får vertfall se litt nermere på den bygde midtkonsollen bake, Og en titt på anlegget! Skal ha en liten photosession i helgen om været er bra, vist ikke blir det ut i neste uke, så vi får bare satse på fint ver selv om oddsa ikke er store!;) Siter VW Golf IV 1999 Audi 100 C4 1992 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg