Valvoline Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hei. Får vel ta å legge ut mitt lille prosjekt her da. Blir ikke så veldig stort prosjekt, siden jeg er 14 år, å har lite inntekter. Men skal gjøre så godt jeg kan, å lage den fin. Skal hålde den ganske orginal, skal sote baklys, blinklys osv, men har ekstra sett så jeg kan gjøre den org når jeg skal selle den. Skal kansje ha på noen 14" felger til sommaren. Gått 164000km ;) Nåke av de som er gjort: Sota side blinklysa. Bytta til svarte dørtrekk, å bake. Henta endel dela. Tatt ut alle seta, å støvsuga sjikkeli. Forsterka hattehylla.(va knekt) Lakka plast deksela ved siden av hattehylla. Såtte på "grill" me to lykte. Begynt å fikse handbrekka. Fiksa parklys. Skifta baklukeheisara. Hatt på vinterhjula. Lagt ned viskaren på bakruta. Skifta viskar bake(va sann carbon jalla ting frå før.) Lakke de svarte på grillen, å den raude lista kvit. Ting so skal gjærast: Ta alle rustflekka. Sveise rusthol inni bagasjeromme. Tone baklyktene raude. Fikse fløyta. Montere gardin i bake. Gi motoren en krafti vask. Skifte toppdekselpakning. Skifte plogga. Skifte stifta. skifte drivknuteledd på begge side. Vaske og polere grundig ...Meir kjøme. Bilder: Litt slitt intriør: :-[ Trenger seg en vask ja :D Slik viskaren var før: Henta dela: Skifta baklukeløftera: Nye grillen vs gamle grillen: Skifta dørtrekk:(Flere bilder kommer) Noen som vil ha de gamle? Sota sideblinklysa: Seng i garasja? :D Fiksa hattehylla: Lakka deksela ved siden av hattehylla: Nye grillen: Før: Pussa ned lista: Lakka embleme: Grunna lista: Grillen: Felgane so kansje ska på til sommaren: Håper på kommentarer. Siter 93" E30 Touring. X-85" VW Golf 2. Prosjekt:http://www.bilforumet.no/golf-ii/191420-vw-golf-2-f-rstebil-prosjekt.html -91" E30 Touring -97" VW caddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Kan bli bra denne;) Prøv å få tak i deg 88-> dører og hjulbuelister samt 90 fangere;) da er du på god vei til å få en fin bil. Etterhvert kan du også få lagt noe toning på rutene for å få den mer gjennomført i og med at du skal ha sotede bak- og blinklys;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hejsann =) Grattis med FET bil ;) legg meg til på msn , har noen smågodt liggende til G2 og jeg er kanskje interresert i interriøret ditt =) : Gtr750evo@hotmail.com Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l0Ff_ Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Jøss! Hva var det jeg nettopp så!? En fornuftig 14åring? Grattis med Golf :) Så ut til å være et bra utgangspunkt. Blir morro å følge med på utviklingen. Siter Mvh l0Ff > 74' Opel Manta Berlinetta "Stuntbilen" > 84' Opel Corsa "Casanova" X 98' Honda Civic "Japsepinnen" X 91' VW Golf "Fuglespisern" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 bra ikke jeg er den eneste "lille" som har Golf!:P Blir bra dette stå på! ;DD Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 jøss! en 14 åring som ikke vil ha noe jallagreier?:hellothere: Det er bra! er ganske mye du kan gjøre med en golf. jeg ville prøvd å fått på noen senkefjærer. det gjør jo mye, og kansje noen litt større felger? da har du en fin bil. vist du trenger inspirasjon er det jo bare å søke etter inspirasjonstråd golf 2. da finner du masse fine 2er golfer der:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvoline Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Kan bli bra denne;) Prøv å få tak i deg 88-> dører og hjulbuelister samt 90 fangere;) da er du på god vei til å få en fin bil. Etterhvert kan du også få lagt noe toning på rutene for å få den mer gjennomført i og med at du skal ha sotede bak- og blinklys;) Takk. Tror neppe det blir skifting av dører og fangerer. Siden jeg skal lage den til gaske orginal, å selge den igjenn. Sjikkelig styling får bli på neste prosjekt. Siter 93" E30 Touring. X-85" VW Golf 2. Prosjekt:http://www.bilforumet.no/golf-ii/191420-vw-golf-2-f-rstebil-prosjekt.html -91" E30 Touring -97" VW caddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvoline Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hejsann =) Grattis med FET bil ;) legg meg til på msn , har noen smågodt liggende til G2 og jeg er kanskje interresert i interriøret ditt =) : Gtr750evo@hotmail.com Heihei. Takk skal du ha. Du er lagt til;) Siter 93" E30 Touring. X-85" VW Golf 2. Prosjekt:http://www.bilforumet.no/golf-ii/191420-vw-golf-2-f-rstebil-prosjekt.html -91" E30 Touring -97" VW caddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvoline Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Jøss! Hva var det jeg nettopp så!? En fornuftig 14åring? Grattis med Golf :) Så ut til å være et bra utgangspunkt. Blir morro å følge med på utviklingen. hehe, ja. Måtte ha bil nå, skrudd moped siden jeg var 12. Siter 93" E30 Touring. X-85" VW Golf 2. Prosjekt:http://www.bilforumet.no/golf-ii/191420-vw-golf-2-f-rstebil-prosjekt.html -91" E30 Touring -97" VW caddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvoline Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 bra ikke jeg er den eneste "lille" som har Golf!:PBlir bra dette stå på! ;DD Vi må holde sammen! hehe. Takker;) Siter 93" E30 Touring. X-85" VW Golf 2. Prosjekt:http://www.bilforumet.no/golf-ii/191420-vw-golf-2-f-rstebil-prosjekt.html -91" E30 Touring -97" VW caddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvoline Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 jøss! en 14 åring som ikke vil ha noe jallagreier?:hellothere: Det er bra! er ganske mye du kan gjøre med en golf. jeg ville prøvd å fått på noen senkefjærer. det gjør jo mye, og kansje noen litt større felger? da har du en fin bil. vist du trenger inspirasjon er det jo bare å søke etter inspirasjonstråd golf 2. da finner du masse fine 2er golfer der:) Som sagt, tror neppe det blir styling, senk og felger på denne. Skal selge den etter jeg er ferdig, for å tene litt på den. Men vi får se;) Får komme med en liten update her da:) Baklyktene: Nylakka front: Siter 93" E30 Touring. X-85" VW Golf 2. Prosjekt:http://www.bilforumet.no/golf-ii/191420-vw-golf-2-f-rstebil-prosjekt.html -91" E30 Touring -97" VW caddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Grattis med godbil då!!! Det såg no ut for å vere eit bra utgangspunkt dette her, begynner jo å komme seg frå du kjøpte den allerede... STÅ PÅ VIDARE!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Ser bra ut dette:) Hvilken motor er det, 1,6 eller 1,8? Hvis du løsner på skruen som holder viskeren bak fast så kan du ta viskeren av akslingen og sette den på igjen lengre ned. Da får du den til ligge helt flatt:) Hvis du vil så kan du dra av sidelistene, de er bare limt på:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Bra! Ser bra ut:) Er godt at folk begynner tidlig med bil! Begynte selv i fjor da jeg var 14 :) Velkommen i klubben! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Bra! Ser bra ut:) Er godt at folk begynner tidlig med bil! Begynte selv i fjor da jeg var 14 :) Velkommen i klubben! åja, mange unge hær ! :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg