Dr_BASS Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Hei I går var jeg ute å kjørte en liten tur. I det høyre forhjulet var det litt lite luft. I et forsøk på å snu på femøringen, gikk dekket ut av sporene sine i felgen noe som førte til at ludten gikk ut. Jeg satt på reserve hjulet og stakk tilo nærmaste bensinstasjon. Der fyllte jeg opp dekket igjen, da kom det på plass igjen, men det lakk langs felg kanten. Finnes det noe tips ofr å få mekket dette, eller er jeg fucked? mvh Dr_BASS Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Legg i slange. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Hvor får jeg tak i slik en slange? Får jeg fikset det i dag? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 bensin stasjon! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Takk skal du ha, stikker ned nu snart Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Hvis du ikke har ødelagt anleggsflaten på siden av dekket, så smør på dekkgrease, da skal det bli tett, så sant felgen ikke er ødelagt.. (store skraper, ujevnheter etc) Må være helt rent og ingen ujevnheter der dekket møter felgen.. Husk at hjulet ditt må balanseres på nytt, etter at gummien har løsnet fra felgen....... Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Prøvde å fiske det i går, men fant ingen som hadde slik dekk grease:( Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Bensinstasjoner som legger om dekk / Balanserer dekk har sånt... De fleste bensinstasjoner med respekt for seg selv har det. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg