Gå til innhold

Min Misanorøde 04'mod 1.9TDI

Ranger emnet


KrizZzo

Anbefalte innlegg

Heisann. Har nå gått til innkjøp av ny bil:) kom over en steik fin Audi A4 2004 modell med alt det riktige utstyret for meg:) mangler bare noen lepper fram og bak så synes jeg den er helt i mål:)

 

Når jeg kjøpte den sto den med 16" Vinterfelger.. Disse var ikke akkurat gromme å se på, så de ble byttet ut med et par 18" felger ganske kjappt.. har ikke helt bestemt meg for sommerhjul enda, men har en viss peiling:)

Xenon i grøftlys og langlys har jeg liggende, men siden audi har et superduper system på grøftelysene så må jeg vente til jeg får de riktige motstandende før de kan monteres..

 

Slenger ut noen bilder.. Kom gjerne med synspunkter, råd osv..:)

 

05022008088.jpg

 

05022008087.jpg

 

05022008086.jpg

 

05022008089.jpg

 

08022008091.jpg

 

08022008090.jpg

03' Mercedes W211

04' Audi A4 (Solgt)

03' Hummer H2 (Solgt)

01' BMW 325Ci (Solgt)

89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare litt redd for at den kanskje er litt rødere under teipen hvis dere skjønner hva jeg mener? rød farge falmes jo ganske lett av sollys og lignende.. så den blir sikkert tatt av å hel lakkert samtidig med at det blir montert rs leppe:) noen som vet av steder de selger de? litt rimeligere enn noskbildelesenter da forhåpentligvis:)

03' Mercedes W211

04' Audi A4 (Solgt)

03' Hummer H2 (Solgt)

01' BMW 325Ci (Solgt)

89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du er missfornøyd så er det jo bare å senke den litt forran da vettu:) men som eNoffer sier så har det sikkert en mening.. men fram med vinkelsliper hvis du er missfornøyd da vettu:) men skal garantere at den ikke blir så god å kjøre etterpå;)

03' Mercedes W211

04' Audi A4 (Solgt)

03' Hummer H2 (Solgt)

01' BMW 325Ci (Solgt)

89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at den henger litt med bakenden, hvorfor? Har 04 avant sjøl, med sportsunder. og 17`"'ere. Er litt lavere bak en foran den også. Noen som vet hvorfor??? Var ikke kritikk av det nye gliset ditt. Men det passet så bra, for jeg har ikke bilde å vise fram!

 

Det som hjelper er senkeskåler! senker 2-3cm framme, og resultatet blir meeeeger pent! Blir like lav/høy fram som bak. Skal montere slike senkeskåler snart!

 

Prisen på disse er heller ikke ille!!

 

(Sorry for OT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som hjelper er senkeskåler! senker 2-3cm framme, og resultatet blir meeeeger pent! Blir like lav/høy fram som bak. Skal montere slike senkeskåler snart!

 

Prisen på disse er heller ikke ille!!

 

(Sorry for OT)

Senkeskåler? aldri hørt om før.. hva er det?

03' Mercedes W211

04' Audi A4 (Solgt)

03' Hummer H2 (Solgt)

01' BMW 325Ci (Solgt)

89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår