KrizZzo Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Heisann. Har nå gått til innkjøp av ny bil:) kom over en steik fin Audi A4 2004 modell med alt det riktige utstyret for meg:) mangler bare noen lepper fram og bak så synes jeg den er helt i mål:) Når jeg kjøpte den sto den med 16" Vinterfelger.. Disse var ikke akkurat gromme å se på, så de ble byttet ut med et par 18" felger ganske kjappt.. har ikke helt bestemt meg for sommerhjul enda, men har en viss peiling:) Xenon i grøftlys og langlys har jeg liggende, men siden audi har et superduper system på grøftelysene så må jeg vente til jeg får de riktige motstandende før de kan monteres.. Slenger ut noen bilder.. Kom gjerne med synspunkter, råd osv..:) Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornadiuz Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Gratulere med fin bil :) Siter Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt Audi A4 Sedan 1996 - Solgt More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Veldig fin bil! :) Men jeg er ikke noe særlig fan av det som er gjort med fronten på bilen. Jeg syns det blir litt wannabe-singleframe. Er det lakkert svart eller er det noe du kan ta av? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Veldig fin bil! :) Men jeg er ikke noe særlig fan av det som er gjort med fronten på bilen. Jeg syns det blir litt wannabe-singleframe. Er det lakkert svart eller er det noe du kan ta av? Jeg er litt enig i det.. Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrizZzo Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Det er nok ikke jeg som har gjort det:) det var slik når jeg fikk den.. men det er heldigvis bare "film/teip" så det skal taes av ja:) Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrizZzo Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 er bare litt redd for at den kanskje er litt rødere under teipen hvis dere skjønner hva jeg mener? rød farge falmes jo ganske lett av sollys og lignende.. så den blir sikkert tatt av å hel lakkert samtidig med at det blir montert rs leppe:) noen som vet av steder de selger de? litt rimeligere enn noskbildelesenter da forhåpentligvis:) Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Meget fin bil du har fått deg! Digger den rødfargen der, den e nice!!:) Er enig i det noen andre her skriver, ang. denne fronten, den ville jeg ha gjort noe med ASAP:) Grattis, nok engang med fin fin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrizZzo Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 som sagt tidligere så er jeg lit redd for at rødfargen har falmet litt bak teipen, så jeg venter til det blir hel lakkering med å ta den av:) men takker for skryten:) Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ringenesherre Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Ser at den henger litt med bakenden, hvorfor? Har 04 avant sjøl, med sportsunder. og 17`"'ere. Er litt lavere bak en foran den også. Noen som vet hvorfor??? Var ikke kritikk av det nye gliset ditt. Men det passet så bra, for jeg har ikke bilde å vise fram! Siter Super SS Rally GT Fastback Hardtop Sprint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Slik er den bare :) Vet ikke hvorfor de har gjordt det slik fra fabrikk, men lurer på om det ikke er for å ha bilen i "vater"(kanalen paralelt med veien). Ser det på biler uten sportsunderstell også Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrizZzo Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 hvis du er missfornøyd så er det jo bare å senke den litt forran da vettu:) men som eNoffer sier så har det sikkert en mening.. men fram med vinkelsliper hvis du er missfornøyd da vettu:) men skal garantere at den ikke blir så god å kjøre etterpå;) Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Ser at den henger litt med bakenden, hvorfor? Har 04 avant sjøl, med sportsunder. og 17`"'ere. Er litt lavere bak en foran den også. Noen som vet hvorfor??? Var ikke kritikk av det nye gliset ditt. Men det passet så bra, for jeg har ikke bilde å vise fram! Det som hjelper er senkeskåler! senker 2-3cm framme, og resultatet blir meeeeger pent! Blir like lav/høy fram som bak. Skal montere slike senkeskåler snart! Prisen på disse er heller ikke ille!! (Sorry for OT) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Når du har tatt bort teipen så er det ikke mye polering som skal til før skillet er helt borte :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrizZzo Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Det som hjelper er senkeskåler! senker 2-3cm framme, og resultatet blir meeeeger pent! Blir like lav/høy fram som bak. Skal montere slike senkeskåler snart! Prisen på disse er heller ikke ille!! (Sorry for OT) Senkeskåler? aldri hørt om før.. hva er det? Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrizZzo Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Når du har tatt bort teipen så er det ikke mye polering som skal til før skillet er helt borte :) sikkert ikke, men skal uansett lakkere fronten så tar det av da:) Siter 03' Mercedes W211 04' Audi A4 (Solgt) 03' Hummer H2 (Solgt) 01' BMW 325Ci (Solgt) 89' Audi 80 Coupe 2,3(Solgt)++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg