Beinet1 Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hei, Jeg hadde planer om å bytte parkeringslyspære på bilen min idag. Da jeg åpnet panseret så fant jeg fort ut at dette ikke var like enkelt som jeg ville tro. Jeg finner hverken ledningen eller baksiden av pæra noen sted bakom lampa. Har noen av dere tips til hvordan jeg skal få gjort dette? Det er snakk om en -98 passat med orginalmonterte xenon lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-Alex Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Vet ikke me din bil, men min 02 modell, e d bare å finne ledninga til parklyse, å trekke hardt i den, trangt som bare F** :P min va i samme lokk som langlyse... Siter 2011 Skoda Superb 140 4x4 DSG 2013 Ski-Doo Summit XM 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Quote: Originally Posted by soundguybob I think you have to pull off the mount for the ballast (3 screws) to get to it. I think I wound up taking the HL assembly off the car to do it, since there's not really any room to work in there... Done... This was the way to do it... Conclusion - this is not a service friendly design...crap. Dritdesign.....Fikk svar på PassatWorld.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg