ExceL Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 ingen som kan oversette dette og gi meg en pekepinn på hvor problemet ligger? Det er vel det at hastighets signalet mangler.. Har du manuell speedo, så er det nok det som er feilkoden.. Skal gå fint med den feilkoden, men har pratet litt med en kar om den, og han sa at motoren gikk i reservemodus, og urent ved den feilkoden.. Men jeg har ikke det problemet, og jeg kjører uten el-speedo.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Sjekk lyspære kan vare den som er defekt :) Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Fra bibelen (brickboard.com) 1-4-4: No load signal from fuel injection system Bad fuel injection relay Faulty wiring from LH to EZK Bad LH module Engine lacks power; stalls; doesn't start or is jerky Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 har i dag bytt hjernen. den blei ikke noe bedre av den grunn. iflg deg sliten så er det ledningene mellom LH og EZK(hva betyr dette?) eller bensinstyringsreleet? er dette riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Har du lambdasonde på denne bilen din? Hadde det samme problemet på min B230F, i 740en.. Hjalp å bytte sonden.. Ikke stol på feilkodene hele tiden, en feilkode forårsaker plutselig en ny en, så blir du skruenes i ring i mange dager :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 lambda lampa har lyst siden bilen var "ny", alltid lyst. men pleier det å være den? mye koster slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Tror den koster 399 på biltema.. Koster visst flesk som orginaldel. Har hørt mye rart om lambda fra biltema, men de som jeg har kjøpt, har fungert feilfritt.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoffers Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hvis du har innsprut motor så er det en stor sjans for at pakningen rndt innsuget ditt har røki. Da trekker den masse falsk luft og resultatet er at hjernen regner helt feil og spruter på med bensin, slik at du også får bensin ut i eksosen. En sånn pakning koster 129,- på mekonomen og tar 15 min å bytte:) Siter Volvo 850LW 1995 - 2,0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg