volvobrage Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 vi hadde akkurat da samme problemet på 940 en til pappa og da var det luftmassemålaraen som var gåen...viss du ikkje har sjekka den kunne den vore vert ett forsøk og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 hmmm. fikk høre jeg kunne komme til mellom motor og torpedovegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 fikk bytta delen greit, endel skader på kabelen til sensoren. men den sviver fremdeles ikke, so the searchs goes on. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 tar bare ut skruen som står for seg selv og trekker den rett opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 den er ue, og er byttet... men problemet vedvarer:( kan det være noe med bensin eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggarsvin Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 høræs ut som han trekker falsk luft ett elelr annet sted...på tvåførrn tel brodærn var e ett lignende problem.... men vi fant ut med hjælp av startgass att det var insugspakningen som var gåen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 bensinpumpe problemer? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 det er et lite hull på den ene slangen etter luftfilteret ser jeg. men det er jo før lmm så det har vel ikke no å si? bensinpumpa sitter bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlen 245 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Er det hull på slange mellom luftfilter og LMM kan det komme dritt inn i LMM og ødelegge den, så det bør du få fikset. Er LMM defekt får du feilkode på det. Har du nullstilt feilkodene etter at du fikset svinghjulssensoren? Hvis ikke tror hjernen at feilen er der fortsatt. Ta av plusspolen på batteriet noen minutter for å nullstille eller trykk på knappen på feilkode-dingsen i fem sek da skal dioda lyse, trykk på knappen i fem sek til såå skal det vere nullstilt (om eg ik tar my feil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Har trua på falsk luft på innsugspakningen jeg. Om du ikke har prøvd allerede, spray litt startgass eller noe på pakningen mens den går. Endrer gangen seg til det bedre da, så er det den. Spray også litt rundt dysene og, tilfelle feilen kan ligge der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 da kjøper jeg startgass og sletter feilkoder i morra. har ikke fått sletta de enda nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 sletta feilkoder og lest av på nytt.. de gamle kodene er borte, men det er kommet en ny en. 144 på hull 6. bare spyr ut feilkoder denne her bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 1-4-4* Load signal. Faulty or missing signal. hvafaen betyr dette? noen som vett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 ingen som kan oversette dette og gi meg en pekepinn på hvor problemet ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Det er sikkert en brent ventil. Elle svidd reservehjul Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg