k9v Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Planlegger for tiden et lite prosjekt. Bilen som skal brukes er en 88-89 modell Nissan Laurel. Jeg har forhørt meg om rb20det motor fra Nissan Skyline R32 (GTS) og fått en pris på 15.000,- inkl. frakt, moms og girkasse. Denne motoren skal passe rett i Laurel med mindre modifikasjoner, om jeg ikke tar helt feil. Har ikke så mye peiling på dette, så jeg lurer på hva mer jeg trenger? Si jeg har bil, motor og girkasse. Vil det svare seg å kjøpe motoren jeg har nevnt, eller bør jeg heller overhale og bygge om standardmotoren på 2,4 liter. Har forresten en turbo liggende, så dette blir ingen utgift om jeg velger alternativ nr.2. Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Jeg og særlig erbe kan skrive under på at alt 2 ikke er så verst:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet November 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Hehe, men det høres jo bra ut :D Fortell litt da! :) Mye hk hadde dere? Hvilken turbo osv? Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg