Radial Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Skjønner ikke helt dette med for stor.Er det motorvolumet som er problemet eller er det den fysiske størelsen på selve motoren det er snakk om eller er det HK/NM som er greia.? hk/nm er for høyt, selv de svakeste 350'ene har litt for mange nm for å gå igjennom. Men det er jo bare å få 350'n til å produsere mindere, bremse bilen litt på en "godkjent" bremsebenk (BT er glade i NAF-dokumenter..).... og vise papirer fra bremsinga ved godkjenning. Værre kan det da ikke være... Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang_Mach1 Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Je trur je trime med turbo og chip i stelle :volvsmile :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.