afroboy Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Radiatoren min er ødelagt. Leste en plass at man bør få tak i noe som er bedre enn original radiator siden det var mye feil på dem. Dessuten koster origianle 4000,-. Noen som vil anbefale andre merker og hvor man kan bestille? Vet dere om noen verksted i Trondheim som kan bestille uoriginalt og montere? Helst billig verksted. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Skal du ha billige deler kan det være en ide å sjekke med en hugger. I mitt distrikt (i sørnorge) er det flere huggere, og til og med en som er "spesialist" på BMW'er. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orrig Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Hva heter den huggeren, og hvor ligger det ? :) Tok selv radiatoren her om dage :p Siter Snowbording is life, the rest are just details - and by the way, skiing is for fat kids. Megalys: THUMBS DOWN ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Du kan høre med http://www.radiatorspesialisten.no, jeg har radiator fra dem, og har ikke hatt problemer med den.. Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg