Gå til innhold

Einserstein sin '81 Golf 1

Ranger emnet


Einserstein

Anbefalte innlegg

UPDATE:

 

- Har polert bilen med maskin; Grov-rubber + Finpolish, og deretter gått over med Autoglym-polering. Rimelig fornøyd med resultatet, men tar nok og går over med Autoglym en gang til før vinteren for å få den skikkelige finnishen =)

 

- Har òg fått montert ny grill og nye hovedlykter. Dette var bort imot bolt-on, så er ikke så mye å si om det..=)

 

- Nye Rondell-felger er montert (7x15, ET 35 :D) Må ha meg noen nye dekk på disse, og kjenner nesten at 195 foran er for bredt,men får se hva jeg finner på..

 

- Har fått time hos lakkøren rundt skolestart,så da skal hele h.siden lakkeres pga skade og rust. Får se om jeg flikker litt rundt om resten av plassene selv..=)

 

 

BILDER:

 

En liten photoshoot over de siste dager. Håper dere liker det nye looket..=)

 

P1000373.jpg

 

P1000383.jpg

 

P1000452.jpg

 

P1000397.jpg

 

P1000442.jpg

 

P1000384.jpg

 

P1000386.jpg

 

P1000388.jpg

 

P1000453.jpg

 

P1000380.jpg

 

P1000456.jpg

 

P1000444.jpg

 

P1000375.jpg

 

P1000377.jpg

 

P1000379.jpg

 

Ble mangen bilder dette, men har nett fått meg nytt kamera,så syns dette var skøy..

 

Vet òg at de fleste som leser her ikke har noe imot mye bilder,så håper det går greit. Klarer ikke å resize bildene mine til Messageboard lenger på photobucket heller,ellers skulle jeg gjort dèt,men håper ikke dette blir noe problem. De er ikke så store..! =)

- Vw Passat `01 1.9TDI 130hk Highline

- Vw Golf I `82 1.5l (Prosjekt)

- Mazda 626GT `85 2.0i (R.I.P. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg helt å nevne faktisk. kommer flere bilder. Driver å jobber litt med dette her nå.

 

Bilen blir nok senket 60-40, da den ikke er senket i det hele tatt. De første bildene er tatt i nedoverbakke så den er ikke så lav som dette en gang. La meg få litt tid her nå, så skal jeg laste opp et par bilder jeg har tatt de siste dagene..

 

Men føler jeg begynner å komme et godt stykke på vei,da..;)

- Vw Passat `01 1.9TDI 130hk Highline

- Vw Golf I `82 1.5l (Prosjekt)

- Mazda 626GT `85 2.0i (R.I.P. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Begynte på fredag å renske bilens bakparti for rust.

Hovedgrunnen til dette var fordi jeg skulle bytte eksosanlegg og i den sammenhengen, så var det veldig enkelt å ta det ene hullet som jeg visste om, rett på siden av eksosen, mens eksosanlegget var av.

 

Når det gjelder rust så er det som oftest slik at det x antall mer rust enn det som er synelig. Dette slo selvfølgelig ikke feil i dette tilfellet heller..=)

 

Begynte å slipe rent og sveiste hovedhullet igår, og da uten kamera, desverre. Tok med meg kamera idag, så noen god-bilder ble dèt..=)

 

Ble sveising i nedre kant på begge hjulbuer, hovedhullet på v. side av eksosen, og på høyre side av slepekroken. Resten var overflate,med litt gravrust.

 

Kunne sikkert brukt mye mer tid på dette, men det er en gammel bil, og så lenge det ble noenlunde OK,så ble jeg fornøyd.

 

Bilder sier som ofest mer enn tusen ord,så før jeg begynner med min karierre som poetiker henviser jeg til vedlagte bilder.. :D

 

 

IMG_0036.jpg

IMG_0040.jpg

IMG_0046.jpg

IMG_0054.jpg

IMG_0056.jpg

IMG_0059.jpg

IMG_0062.jpg

IMG_0063.jpg

IMG_0067.jpg

IMG_0069.jpg

 

Det er en orginal strukturmasse på bakpartiet, men denne var litt for grov for mitt syn, så jeg la på en litt finere struktur,og noe gammel lakk-rester ifra en Ford Sierra gjorde susen. Nyansen på fargen passet jo faktisk MEGET bra..

- Vw Passat `01 1.9TDI 130hk Highline

- Vw Golf I `82 1.5l (Prosjekt)

- Mazda 626GT `85 2.0i (R.I.P. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår