thomasp Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Har søkt mange steder på nett, men finner ikke riktig svar eller informasjon. Jeg har en helt ny VW Transporter (høy/lang) og sliter med å finne et sted i osloområdet hvor man kan få den vasket. Jeg ville gjerne kjøre den i maskinen en gang i uka da den kjører mange mil. Men bilen er 2,5 meter høy og de fleste vaskemaskiner jeg finner tar bare biler opp til 2,30 og unntaksvis 2,40. Jeg vet ikke om dette er rette forum, men jeg tar sjansen og håper noen av dere kanskje vet om en plass eller fler? Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 På smedstua driver de å bygger en hall for små og store biler. Ikke helt ferdig enda. Jeg vet ikke om kasnkje Statoil på Robsrud har plass? Ring å hør :)Ellers har du jo de som er ute :S Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasp Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Ja, selvvask man man alltid bruke, men når det er j.vlig vådt på veien blir bilen nesten svart...og da kunne det være greit å hive den kjapt igjennom en maskin. Noen andre som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Tommy Sharif på Skedsmokorset driver jo med vask av stor bil. Ellers har Berhel og Steen på Rud en vaskehall beregnet for store biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasp Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Rensia (rensia) på Karihaugen. Rensia utmerker seg med å tilby undervognsspyling i tillegg til vask....Dette er til info for andre som lurer på det samme. Edit. Fjernet kakerlakkbenevnelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Ta en titt på Vasker bilen din for en hundrings Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 konows gate 67b der vasker de bilen din stor som liten;-)og på kaldbakken. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten19 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Nytt selvvaske anlegg på Langhus som tar storbiler på inntil 15meter. Siter VW Passat 2.o TDI DSG 2oo7 VW Caddy 1.9 TDI 2oo5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg