Johnsen Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Som dere sikkert skjønner så har jeg tenkt til å lakke caliperene mine. har funnet et bilde av en farge jeg har lyst å lakke mine i, men hvor kan jeg få en slik farge? Samme farge som caliperne på denne vectraen: hvordan skal jeg klargjøre overflaten som skal lakkes? ++ Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 har ikke sett calipper-lakk i den fargen jeg nei. Bruk vanlig spraybox-lakk da? Kan vel hende det er likere å sprøyte de med billakk og klarlakk da,holder sikker bedre. Hva du skal gjøre med overflaten? Kommer an på hvor dårlig den er.. Nok med og vaske de i tynner,eller bruke drill med stålbørste på. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 vil ikke vanlig lakk ha større problemer med å feste seg her da? Ellers, takk for svar :) Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Nei,så lenge overflaten er ren og tørr så går vel det bra. Sett et par som har lakkert calipprene sine med sprøyte med forskjellige farger,å det har tydlivis blitt bra. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Nei,så lenge overflaten er ren og tørr så går vel det bra.Sett et par som har lakkert calipprene sine med sprøyte med forskjellige farger,å det har tydlivis blitt bra. Ok. bør jeg bruke en eller annen grunning før lakk da? :op: Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 hvis ikke det funker,så pulverlakkerer eg slike ting.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 hvis ikke det funker,så pulverlakkerer eg slike ting.:) Må takke for tilbudet, men tror no ikke jeg vil sende avgårde caliperne... Men om du selger lakk++ i den fargen jeg ønsker så kjøper jeg gjerne... :) Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg