Gå til innhold

Prosjekt i Golf GTI

Ranger emnet


Matchbox 4

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

satt på jobben og kjeda meg litt i dag. så printet ut et bilde av bilen på papir ett par ganger og klussa litt..

 

Skulle vært svart farge da og bilen litt grønnere men det har blitt litt borte i og med at jeg printet det først i dårlig printer så tok bilde av det på nytt med kamera. oooohhhggg. jeg har kjøpt lydplater som jeg skal hive i bagasjen i morra.. piz ;)

 

DSC00413.JPG

 

DSC004081.JPG

 

DSC00407.JPG

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innkjøp av MDF og lekter i dag. Sitter fast på mote uke hele denne uka som har vært ink i dag og i morgen fra tidlig til sent så jeg får jo ikke gjort en dritt... CRAP.. kommer nok noen bilder i kveld tenker jeg

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEL. Vi kunne jo etter i går bare slå fast att det første prosjektet jeg hadde sett for meg bak i golfen ikke kom til og gå.. manglet MYE plass for og si det mildt. MEN. etter mye knoting og tenking og ett par sigg og en cola i culda så fant vi ut alternative løsninger. Prøvde oss litt med plank og papp for og skape ett bilde av hvordan dette kom til og bli. Legger ut noen bilder. Jeg har faktisk troa på att dette kan bli hakke vassere enn den første ideen :)

 

DSC004181.JPG

 

DSC004192.JPG

 

DSC00420.JPG

 

 

Så nå er det bare og få laget plate til bunnen så starte med kassene til 2 stk dynaBel DY 9412.

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D .. Gleder meg til å komme meg hjem å fortsette litt. selv om det er kaldt i garasjen. Men litt mildere i dag.. Må bare bli ferdig på jobb.. Hater å jobbe på en søndag. :ex_machin man skal jo slappe av da. og gjøre alt man ikke får gjort ellers i uka som man har lyst til :)

 

Kommer oppdateringer så fort det skjer noe :)

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant det klovnster. Jeg har i kveld hold på litt. kommer noen bilder nå..

 

1: måtte legge litt lydisolasjon baki her. Må nok justere litt men er på vei. Gjort på begge sider seff. men legger ut en av dem

 

DSC004232.JPG

 

2:

Så etter litt knot og krøll og litt papp og lim så fikk jeg laget en ramme. Lettere og få på MDF plater på dette. dele hele greia i to. så begynne og bygge videre.

 

DSC004251.JPG

 

3:

her er den ute av bilen. endelig litt oversikt.. Satser på og få kjøpt litt MDF og diverse i morgen. Skal kutte denne " ramma " i to på mitten sånn att det går ann og prøvemontere osv :)

 

DSC004261.JPG

 

Nå tar jeg kvelden. jobb i morra :) :(

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det en ny dag. Stresset med og bli ferdig med kunde så gikk turen til Mont'er for og kjøpe MDF. Handlet også litt småsaker.. kommer jo ikke utenom det. legger ut bilder og forklarer.

 

Her er da MDF på plass.

DSC004273.JPG

 

Så var det og pakke ut. kjøpte noen klemmer også.. greit og ha tenkte jeg.. litt skruer ect ect.

 

DSC004281.JPG

 

Klemmer er veldig greit og ha om man ikke har noen til å holde for seg. Og man ikke vil att det skal bli stygt kapp. TIPS:

Gjør som dette.

 

DSC004301.JPG

 

Kassen er nå ferig og prøvemontert. er seff litt justeringer i kanter osv. Men den satt som smurt. Glei rett inn og sitter bom. Var RIMELIG hardt og få denne ut igjen.

 

DSC004312.JPG

 

 

Nå driver jeg med litt fuging og mer lyd demping men det kommer nok fler bilder fra vidre prosses litt senere.. over og ut så lenge

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel hendt en del i kveld. Jeg og en kompis har kommet litt på vei. Legger ut bilder av kveldens økt.

 

lydplater på plass:

DSC004341.JPG

 

Så begynte prossesen med og forme dette her. Måtte jo lage bøffelringer først så klart. Mye frem og tilbake for og finne en smart løsning og få de runde på.. :)

 

DSC004351.JPG

 

Såååååå etter en stund var det klart for å se hvordan dette skulle bli:

 

DSC004371.JPG

 

Trekke feeze og lime kantene:

 

DSC00439.JPG

 

Og nå står den og koser seg i varmen :)

 

DSC00441.JPG

 

Liker disse elementene her :D:D

 

DSC004381.JPG

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått unna litt i dag også gitt...

 

Først poliester å fleeze osv.

 

DSC004421.JPG

 

Så var det igang med sparkel. Brukt 2 forskjellige for jeg gikk tom :( men får kjøpe nye i morgen og fortsette. pluss att vi skal prøvemontere og teste kassene. :)

 

DSC004432.JPG

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår