Matchbox 4 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Har hatt litt data trubbel og måttet instalere alt på nytt. og da slettet jeg jo opplegget til og legge inn bilder fra tlf min. Som er det eneste camera jeg har, og den esken til mobilen med inst. cd osv er borte. derfor tar det litt tid hehe.. Og er vist ikke så lett og få tak i en sånn cd. :( men jeg gir da ikke opp av den grunn hehe. Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 du kan sende de som er på mobil til meg så kan jeg legge de ut ? kan sende nr på pm Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Det synes jeg du kan! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 kommer straks. Men jeg har ikke fått det helt som jeg vil enda og er litt i tenkeboksen ang noe løsninger. Vil gjerne ha litt tips av dere som ser om det er noen gode ideer :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Okey da kommer det litt bilder. Hva kan jeg gjøre med forsterkere? jeg har litt lyst til og skaffe meg 2 like men foreløpig så sier lommeboka noe annet. jeg får heller ikke lagt de ned for de er for lange til og ligge baki. Løsninger?? Skjermene er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med heller.. trekket er ikke helt trukket på plass over kantene her. men det går seg til hehe. og litt lys under bilen til sist.. Så kom med forslag :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 ble tøft ;) men skulle fått gjømt noen kabler kansje ? hehe Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niixon Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 d trekket der var jo ikke akkurat pent å se på.. min mening ihvertfall.. men ellers så liker jeg annlegget ditt :D Siter 88 Mercedes Benz 230ce - LIB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 ja det er det jeg lurer litt på da.. jeg tror kanskje man kan få de bak seteryggene bak. men lurer på om det blir litt lite luft. da er alt borte hehe. Noen ideer? Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 hehe.. Det stoffet er pruta frem på en fashion shappe på grønland i oslo. Ser bedre ut live hehe. Men jeg skal nok bytte det ut med samme farge som taket. Lys alcantara tenker jeg. men ville prøve og trekke med noe som ikke var så farlig om ble ødelagt i og med att jeg ikke hadde gjort det før. Syns det ble litt kult. anderledes :) men alle får ha sin mening.. :) ja det er rent dynabel anlegg i bilen nå bortsett fra forsterkere. Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 ja å trekke det i samma farge er nokk ikke dumt ;) blir myye penere med Lys alcantara Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 ja får nok gjøre det. er bare så lei av denne jævla kulden. orker ikke stå ute hehe. Pluss att jeg jobber en del med mustangen for tiden. skal selge den :O Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 aha ;) hvorfår selge den ? Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 3 biler blir litt i det meste laget. Kjøpte golfen fordi det er en bil man kan bruke mesteparten av året :) mustangen står jo bare til pynt hehe. men blir nok en nyere utgave om noen år ;) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 aha ;) men få gjømt kabler å trekt i lys så blir detta rått ;) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 thanks. :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg