Matchbox 4 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Pusset og prøvemontert :) Begynner å komme seg nå.. Er vel straks halveis i prosjektet :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Blir bra dette :) andre planer enn stereo?? Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Thanks.. Ja det suser litt planer om oppgradering av motor, også ligger det en bestilling inne på Tmtuninge på ny front og bumper. Så noe skal det nok bli hehe... Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 høres bra ut :) skal bynne å mekke ny stereo i min golf snart så det er fint me litt inspirasjon hær og dær :D Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 hvordan har du tenkt til å trekke kassa? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Trekke ja.. hehe. det var lettere sagt enn gjort. Men den er trukket. Og det ble bra. Hvertfall til og være første gang. trukket i grønt. Skal komme bile. vil bare ikke legge ut noe før jeg har kommet litt lenger :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 hvordan stoff? :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Det ble ikke alcantara. det kan jeg jo røpe. Og en annen ting jeg forsto var att det var ett stort PLUSS att det var tøybart i alle rettninger. :)Hmm jeg kan vel ikke si helt hva slags stoff. men det er litt fløyelsaktig :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Så var spiller på plass i bilen. :) audioVox. koster ca 5 lapper og er meget brukervenlig med nok av menyer og knapper osv. Er eksremt fornøyd etter mye testing av forskjellige spillere. Pris å kvalitet så denne får terningkast 5. Hmm. tror det er en ufo i bagasjerommet. begynner og ta form bak der. Her er ett bilde som ikkke røper for mye enda :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ja nå har det gått litt tid. Jeg har fått gjort mye. Satt inn Dynabel komsett i alle dører og jeg har lakkert frontfanger. Igjen. Sort nede. Kommer bilde av det også. Samt ett night shott av bilen. er fortsatt litt løre tråder. men har fått inn en Dynabel 1,5 farad kondensator også. Hjalp en del. og strukket 25mm kaBEL TIL STRØM OG JORD. Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Ble du fornøyd med dynabel frontsettet? Satt inn det i passaten jeg eide for en liten stund siden, ble meget skuffet. Låt dårligere enn orginal elementene som var i døra.. :) Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 veit du hva? det skal jeg være litt enig i... Men har fått justert og klødd meg litt i hode ang det der. oG DET KOMMER HELT ANN PÅ hvordan du stiller det inn.. Jeg satte forsterkerene på halv guffe. og viktig og sette på high pass filteret på forsterkeren om du har det. så stilte jeg inn via spilleren. da ble det ganske så bra :) mye renere og bedre lyd. Skal jeg ha noe som spiller høyere så må jeg nok bytte elementer til noe vassere. men til prisen duger de i massevis. Men instillinger er som sagt 100% viktig. PRØV DET :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 etter den dagen jeg satte allt inn, og kuka med å stille det inn og allt det der for å få lyd som er litterann dårligere enn orginale høytalerne så gjorde jeg det ganske enkelt. Bilen vart solgt:P Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 kanskje like greit. problem løst med andre ord hehe Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Bilder av hvordan det ble????? :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg