Gå til innhold

Prosjekt i Golf GTI

Ranger emnet


Matchbox 4

Anbefalte innlegg

Ja da er det mange her som har inspirert meg til og starte på mitt prosjekt. Om det skal bli klart til sesongen så er det nok riktig tid å starte på. er nybegynner på støping men har begynt og lage litt form osv. Skal legge ut bilder og komme med en liste over hva slags utstyr jeg har, og hva jeg skal slippe inn i bilen.

Kjøpte bilen for 2 mnd siden og har ikke full kontroll over hva som er i den. tegningene er klare så det er bare det tilltaket og begynne. Kan jo skrive litt om hva jeg skal ha inn ekstra. men har ikke alle detaljer på utstyr klart.

 

Det som skal sparkes inn i tralla før den er ferdig er følgende:

 

1 stk. spiller m/dvd og elektrisk 7 tommers skjerm. 1 stk. DONE

2 Stk. 7 tommer skjermer DONE

1 stk. 19 - 21 tommer widescreen

1 stk. mono forsterker 1800 watt DONE

1 stk. stereo forsterker 1400 watt pluss 600 watt sub DONE

2 stk. 12 " dynabel DONE

6 stk. mellomtoner (dynabel) 4 DONE

6 stk. diskanter (dynabel) 4 DONE

1 stk. Kinetik batteri. Skeptisk

1 stk. brannslukker.

1 stk. 2.0 farad kondensator. 1,5. DONE

1 stk. rød opptima batteri i front. hmm

1 stk. playstasion 3. hmm

2 stk. trådløse håndkontroller hmm

 

Flere tonn med sparkel. 4 killometer med ledninger. 2 liter svette og 25 blemmer og 38 tårer. Ca. Pluss noen meter med alkantara i lys biege og blå.

 

More 2 cum.

 

Hyggelig og høre om folk har noen gode ideer også :)

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her har jeg begynt og forme litt i papp for og se om dette støpe greiene fungerer for meg. Må jo prøve meg frem for har ikke støpt før. skal støtte opp denne rammen med tre for og så trekke fleeze rundt og herde dette. Sååeh. ja. Vi får se hvordan dette utvikler seg.

 

DSC00376.JPG

 

DSC00375.JPG

 

DSC00377.JPG

 

her er bilen dette skal inn i:

 

DSC003591.JPG

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan du si. Har du noe begrunnelse på hvorfor jeg ikke skulle ha det? jeg tenkte og plassere mellomtone og diskant sett i bagasjerommet og stille det litt ned. Kunne jo være jeg skulle spille litt playstation og da er det greit og høre litt annet enn bare bassen bak ;)

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei assa det er jo 4 mellomtoner og 4 diskanter til dørene. så blir det to diskanter og mellomtoner bak i bagasjen. :) Mulig jeg har skrevet noe feil. jeg vet ikke hehe. var så opptatt med og finne ut dette med og legge opp bilder :P:mat

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den hvite pappen dere ser er ganske så stiv. På innsiden av denne esken er det brukt remser på tvers for og stive opp.

Dette er som jeg sa tidligere litt for og se hva som skjer i og med att det er første gang. Lukter nyaktige mål for og så dra ned til en kompiss som er møbelsnekker å skærer ut alle biter i tynne finerplater. Må også gjøre dette med hele bagasjeromprosjektet. der må det nok litt vassere stendere til for og stive opp. Har trukket med fleeze. lagt på poliester m/herding. forsøk for og se hva som skjer..

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår