zckumling Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 vaieren som skal åpne panseret får jeg faen ikke av. jeg har kjøpt meg jettafront men denne vaieren hindrer meg i å ta farvel med golf-fronten. Hvordan får jeg denne løsnet fra punktet sitt? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Litt trangt, litt klundrete, men det går.. :D Bruk en skrutrekker til å vippe opp der vaieren sitter.. Så kan du hekte den av på det staget.... hmmm... ja.. :rolleyes: Ta av grillen først oxo hvis du ikke har gjort det.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 ta av grillen og vipp den løs fra festet med en skrutrekker. sitter bare i gummi foringen der. sitter vel og merke ganske hardt men bare ta en stor skrutrekker og kjør på så funker det fint :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg