Gå til innhold

Oransje Volvo 142

Ranger emnet


mmh

Anbefalte innlegg

Kunne egentlig tenkt meg en sånn skjønner du, men siden du spør, så var jeg vel ikke mer enn 15 år da jeg kunne kjøpt en. Det var en 1973 modell som var byggd om til 72 med banan lys bak. B20 motor byggd av alf eng 200hk tenker jeg. Også var det det svarte recaro interiøret da. Noen her som vet om en sånn bil, veit du om en?

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 142 er værtfall noe av det grommeste jeg veit.. Hehe

Fryktelig sært og spesiellt sikkert, men det er ettellerannet ved de bilene som "varmer meg i sjela" :-)

Har en 142 og en 144, men ingen tvil om hvem som er gullgutten i samlinga.. ;-)

 

Min 142 forresten.. Sjekk fargen Hehe

 

142TIC27.jpg

 

Skal sette på svarte 100+ Penta bak også. Litt anderledes look enn de jeg er vant med å se.. Har flere sett felger, så jeg bytter nok på litt innimellom... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Ja' date=' 142 er værtfall noe av det grommeste jeg veit.. Hehe

Fryktelig sært og spesiellt sikkert, men det er ettellerannet ved de bilene som "varmer meg i sjela" :-)

Har en 142 og en 144, men ingen tvil om hvem som er gullgutten i samlinga.. ;-)

 

Min 142 forresten.. Sjekk fargen Hehe

 

[img']http://i272.photobucket.com/albums/jj178/Kadettc74/142TIC27.jpg[/img]

 

Skal sette på svarte 100+ Penta bak også. Litt anderledes look enn de jeg er vant med å se.. Har flere sett felger, så jeg bytter nok på litt innimellom... ;-)

 

 

Du har rekti farge ihvertfall. :D hehe

Old Volvos Never Die, They Just Go Faster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår